فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران مطرح کرد؛

مأموریت عوامل یگان حفاظت در ۱۷ ایستگاه اتوبوس برای مقابله با کرونا

بیات گفت: مأموران یگان حفاظت در ایستگاه‌های اتوبوس کار تذکر زبانی در استفاده از ماسک را به شهروندان انجام می‌دهند.

سردار کریم بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت مأموریت عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در ایستگاه های اتوبوس برای توصیه شهروندان به استفاده از ماسک گفت: با افزایش شیوع ویروس کرونا در پایتخت دغدغه مدیریت شهری برای مقابله با این بیماری افزایش پیدا کرد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: با برنامه ریزی های انجام شده با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ۱۷ ایستگاه اتوبوس در پایتخت عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در دو نوبت کاری با ۲مامور مشغول به انجام وظیفه هستند و به شکل زبانی شهروندان را به استفاده از ماسک توصیه می کنند.

بیات در پاسخ به این سوال که نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران در کدام‌یک از ایستگاه های اتوبوس مأمور هستند، گفت: ایستگاه میدان آزادی، تهرانپارس، فیاض بخش، خاوران، بیهقی، میدان امام حسین (ع)، صادقیه، میدان ونک، میدان تجریش از جمله ایستگاه هایی است که نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران در آن مشغول به فعالیت هستند.

او ادامه داد: در شرایط کنونی تنها راه مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک است؛ زیرا اگر ناوگان اتوبوسرانی ضد عفونی شوند باز هم با وجود یک فرد ناقل فضای داخل آن آلوده می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
به جاي اين مسخره بازيا ايسگاهها رو پر كنيد از اطلاعيه و عكس و نقاشي خطر مرگ ناشي از نزدن ماسك
آخرین اخبار