عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خبر داد؛

تجمیع ۱۵ پلاک مسکونی در منطقه ۱۳ تهران/ ارتقای ارزش سکونت با بهسازی محیطی

نژاد بهرام درباره افتتاح طرح‌های محله محور در منطقه ۱۳ شهرداری تهران توضیحاتی داد.

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات برنامه بازدید از منطقه ۱۳ شهرداری تهران و افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های محله‌ای در این منطقه گفت: یکی از اتفاق‎های خوب در منطقه ۱۳ شهرداری تهران افتتاح دِرنگ‌گاه در تعدادی از نواحی منطقه بود که از این جمله می‌توان به افتتاح درنگ‌گاه در ناحیه یک در محله صفا و زاهدگیلانی اشاره کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح ۴۰۰ متر مربع درنگ‌گاه در منطقه ۱۳، افزود: در کنار افتتاح دِرنگ‌گاه‌ها، یکی دیگر از اقدام‌های خوب شهرداری منطقه ۱۳ تجمیع ۱۵ پلاک ثبتی بود که متراژ آن در مجموع ۶۷۰ متر مربع بود.

نژادبهرام با اشاره به لزوم بهسازی محله‌های دارای فضای بی دفاع شهری تصریح کرد: از دیگر اقدام‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری منطقه، استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در طرح‌های محله‌ای است و باید گفت یکی از اقدام‌های زیبای اهالی منطقه ۱۳ نصب یادگاری در برخی از جداره‌های معابر بود.

او افزود: بهسازی‌های محیطی در سطح معابر پایتخت می‌تواند نقش موثری در افزایش بهداشت داشته باشد و میزان امنیت شهروندان و ساکنان محله را افزایش دهد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران افزود: هر چه میزان امنیت و بهداشت یک ناحیه از تهران افزایش پیدا می‌کند، این ارتقای امنیت تأثیر خود را بر روی قیمت مسکن می‌گذارد و باعث بالا رفتن ارزش سکونت می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار