شرط دریافت خدمات اداری داشتن ماسک است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مردم برای حضور در ادارات، بانک‌ها و مکان‌های عمومی برای کاهش انتقال ویروس کرونا و مقابله با این بیماری ویروسی، از ماسک استفاده کنند در غیر این‌صورت هیچ‌گونه خدماتی به آن‌ها ارایه نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : حفاظت فردی برای پرسنل در ادارات با پوشاندن ماسک الزامی است و هرگونه ارایه خدمات به ارباب رجوع باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک صورت گیرد.

او گفت : فروش ماسک توسط اداره صنعت، معدن و تجارت با توجه به مراکز و واحد‌های تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها در محل‌های خاص پرتراکم در دستور کار قرار گیرد.

فرماندارسرپل ذهاب افزود: در حوزه تاکسیرانی، شهرداری موظف شده رانندگان را الزام کند که حق سوارکردن بیشتر از سه نفر مسافر را ندارند و استفاده از ماسک نیز برای رانندگان و سرنشینان نیز اجباری است و در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

جمالی نیا گفت: همچنین مطب‌های پزشکان نیز ملزم به ارایه خدمات پزشکی و درمانی با رعایت پروتکل‌های اجتماعی به مردم هستند.

او ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب موظف شده از برگزاری آیین‌های تجمعی و ختم و عزا در مساجد و حسینیه‌ها جلوگیری کند و مداحان حقوقی و حقیقی حق شرکت و برگزاری آیین‌های ختم را ندارند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: ادارات ارشاد اسلامی، هلال احمر و شهرداری در اطلاع رسانی و آموزش عموم برای استفاده از فرهنگ ماسک هدایت و رهبری کنند.

جمالی نیا گفت: استقرار در بوستان‌ها و فضا‌های سبز ممنوع است و شهرداری نیز موظف به اطلاع رسانی در این زمینه با نصب بنر و اطلاع رسانی از طریق تلویزیون شهری است.

او ادامه داد: اتاق اصناف و اداره صَمت موظف هستند به صورت میدانی از بازار‌های صنفی و اماکن عمومی بازدید کرده با فروشندگانی که ماسک استفاده نمی‌کنند براساس قانون برخورد کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.