دعوت از عموم جوانان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عموم جوانان و ورزشکاران برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه طی پیامی عموم جوانان و ورزشکاران را به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

او گفت : ورزش جسم را سیقل می‌دهد و سلامتی را به جسم هدیه می‌کند و مطالعه و کتابخوانی روح انسان را جلا می‌بخشد و سطح فرهنگ انسان را تعالی می‌بخشد، و این دو مقوله در کنار هم قرار دارند.

رحیمی افزود : مطالعه و ورزش دو مقوله جدا از هم نیستند، ورزش جسم را سیقل می‌دهد و سلامتی را به جسم هدیه می‌کند و مطالعه و کتابخوانی روح انسان را جلا می‌بخشد و سطح فرهنگ انسان را تعالی می‌بخشد، و این دو مقوله اگر در کنار هم قرار بگیرند و فرد از هر دو بهرمند گردد، روش زندگی انسان بسیار مطلوب می‌شود، چه بسا این مطالعه در راستای کسب معرفت از پیشگاه ائمه اطهار (ع) باشد.

او افزود : به همین منظور از تمامی هم استانی‌ها و ورزشکاران دعوت می‌شود در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که با هدف کسب معرفت از پیشگاه ائمه اطهار (ع) و به ویژه امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) این فرصت مهیا شده و با همت نهاد کتابخانه‌های عمومی میزبانی می‌شود شرکت کنند. با امید اینکه هر چه زودتر سایه ویروس منحوس کرونا از جامعه برداشته شود.

رحیمی ادامه داد : سایت http://razavi.iranpl.ir به منظور شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است و فایل کتاب‌های مربوط به مسابقه به صورت پی‌دی‌اف با مراجعه به آن قابل بارگذاری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار