شناسایی ۳۲ طرح سرمایه گذاری در شهرداری‌های خراسان شمالی

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت : ۳۲ طرح قابل سرمایه گذاری شهرداری‌های خراسان شمالی شناسایی و در حال آماده سازی جهت ارائه به سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   حمید عرب  مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت : باهدف ایجاد منابع درآمدی جدید و پایدار در شهر‌های استان خراسان شمالی و بااستفاده از تسهیلات کم بهره سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال‌های اخیر طرح‌های توجیه دار اقتصادی شهر‌ها را شناسایی و زمینه بهرمندی آن‌ها از تسهیلات یاد شده فراهم شده است.

عرب  افزود : پارسال  تعداد ۷ طرح با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال معرفی که تعداد ۴ طرح با اعتبار ۷۰میلیارد مصوب و پرداخت شده و مابقی در حال بررسی و اقدام در سازمان شهرداری‌ها بوده است.


بیشتر بخوانید:


او  افزود : امسال نیز ۶ طرح عمرانی، اقتصادی با اعتباری ۱۷۵میلیارد ریال در کارگروه استانی در دست بررسی و معرفی به سازمان شهرداری‌ها می‌باشد.

او  با اشاره به اطلاع رسانی طرح‌های مصوب در پایگاه اینترنتی فرصت‌های سرمایه گذاری استان به نشانی www.nkhinvest.ir افزود : سرمایه گذارانی که علاقمند به اجرای این طرح‌ها باشند از تسهیلات ویژه و کم بهره سازمان شهرداری‌ها و همیاری ها، تسریع در اخذ مجوز‌های قانونی و تخفیف در پرداخت عوارض مختلف بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.