با اوج گرفتن دوباره کرونا؛

اکران «انگاشته» نولان به احتمال زیاد عقب می‌افتد

احتمال تعویق دوباره تاریخ اکران فیلم سینمایی «انگاشته» قوت گرفته و اکران آن در ماه آگوست بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، به گفته یک تحلیلگر، انتظار می‌رود فیلم سینمایی «انگاشته» که مدت هاست گفته می‌شود قرار است گیشه هالیوود را بعد از دوران کرونا دوباره داغ کند، شانس کمی برای اکران در ماه آگوست دارد. چرا که تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در بازار‌های مهمی مثل تگزاس، فلوریدا و کالیفرنیا رو به افزایش است.

اریک هندلر، پیش بینی کرده است که تاخیر‌های اضافی برای بازگشایی و اکران دوباره فیلم ها، فشار بیشتری را به سینما‌ها وارد کرده و پیش بینی می‌کند که گیشه سال ۲۰۲۰ به نسبت سال گذشته کاهش ۷۰ درصدی را تجربه کند. او پیشتر کاهش ۵۵ تا ۶۰ درصدی را تخمین زده بود.

وی گفت: اگر سینما‌ها در زمان زودتری از ماه سپتامبر موفق به بازگشایی شوند، شگفت آور خواهد بود. این موضوع برای سینما‌های این کشور که از ماه مارس بسته شده اند و مجبور شده اند ماه‌ها بدون درآمد باشند نگران کننده است. برخی سینما‌ها در هفته‌های اخیر بازگشایی شده اند و فیلم‌های قدیمی مثل «هری پاتر» و «ایندیانا جونز» را به نمایش گذاشته اند.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که تصمیم برای تعویق اکران «انگاشته» و «نولان» که اکنون برای ماه اگوست تنظیم شده است در روز‌های آتی اعلام خواهد شد. سینما‌هایی مثل‌ای ام سی و رگال از اقدامات جدید ایمنی استفاده می‌کنند، اما به گفته کارشناسان بهداشت، مکان‌های سرپوشیده در گسترش ویروس نقش داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار