دورهمی ها مهمترین علت ابتلا به کرونا در نهاوند

جلسه ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی نهاوند با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

دورهمی ها  مهمترین علت ابتلا به کرونا در نهاوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار شهرستان نهاوند در ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی نهاوند گفت: ویروس کرونا پیچیده و غیر قابل پیش بینی است و فقط باید دستورات بهداشتی را رعایت کنیم.

او بیان کرد: اداره صمت، اصناف، مرکز بهداشت و اتحادیه‌ها باید پای کار بیایند، چون شرایط بحرانی است و به اخطار‌ها باید توجه داشته باشیم.

فرماندار نهاوند افزود: در هر منطقه‌ای از نهاوند که عروسی و ختم برگزار می‌شود باید کنترل صورت گیرد و اجازه برگزاری هیچ مراسمی داده نشود.

ناصری با بیان اینکه برگزاری مراسم مهمترین علت ابتلا به کرونا در نهاوند است، ادامه داد: دهیاران و بخشداران باید پای کار بیایند و با شدت بیشتری تلاش کنند، چون در شرایط عادی نیستیم.

او گفت: نقش دهیاران در جلوگیری از مراسم مهم است و باید دلسوزانه کار کنیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و شرایط کرونایی را درک کنیم، عنوان کرد: در شرایط سخت و وضعیت قرمز قرار داریم، ولی اگر همه با هم کار کنیم کرونا را شکست می‌دهیم.

وضعیت نهاوند قرمز است

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند و دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نیز گفت: باید مردم را از خطرات این بیماری آگاه کرد و از ظرفیت فضای مجازی در این بخش استقاده شود.

او با اشاره به ضدعفونی مجدد معابر بیان کرد: با کمک معتمدان محلی، دهیاران و با حضور پایگاه‌های بسیج و خانه‌های بهداشت ضدعفونی معابر و خیابان‌ها شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در چندین روستا و منطقه شهری دارای نقاط آلوده هستیم که باید برگزاری مراسم در این مناطق با کمک روحانیون و افراد معتمد محلی مدیریت شود.

مختاری خاطرنشان کرد: تقریبا در همه روز‌های شیوع کرونا، شهرستان در وضعیت قرمز بوده و هم اکنون نیز قرمز است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.