عملیات پروژه ۹۴ هکتاری مسکن کارکنان هوانیروز آغاز می شود

پس از ۹ سال پیگیری، بالاخره امروز کلنگ احداث پروژه ۹۴ هکتاری مسکن کارکنان هوانیروز با حضور استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب کشور و فرمانده کل هوانیروز در محل این پروژه به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراسم کلنگ‌زنی شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، امیر آریانفر فرماندهی قرارگاه منطقه غرب نزاجا و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه امروز برگزار شد.

 فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از دغدغه‌های مسئولان ارتش و هوانیروز را رفع مشکلات پرسنل از جمله خانه‌دارکردن آنها دانست و گفت: نهضت خانه‌دار شدن پرسنل ارتش در کشور آغاز شده و امیدوارم به زودی همه پرسنل ارتش صاحب خانه شوند.

امیر یوسف قربانی افزود: در نیروهای مسلح این دغدغه وجود دارد و ما دنبال این هستیم که آرامش و امنیت را برای خانواده ها فراهم کنیم.

او ساخت شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه را یکی از پروژه های ارزشمند در کشور دانست و گفت: این پروژه از سال ۹۰ مقدمات ساخت آن آغاز شده و پس از انجام مراحل موردنیاز امروز به مرحله کلنگ زنی رسیده است.

او به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به رفع مشکلات و مسایل معیشتی کارکنان ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: این کلنگ زنی ها و افتتاح ها به برکت وجود رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه امروز در سایه عنایات رهبر معظم انقلاب و اهتمام ویژه سلسله فرماندهی ارتش شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در سطح کشور هستیم.

امیر قربانی همچنین از همکاری و هم افزایی خوب استاندار کرمانشاه با هوانیروز به خصوص در روند اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

مدیر پروژه در خصوص این پروژه نیز، گفت: این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده است و مساحت آن ۹۴ هکتار است و ۱۲ ماه دیگر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مصطفی کشاورز یادآور شد: هنوز تعداد دقیق کل این واحد‌ها مشخص نیست و با تکمیل زیرساخت‌های این پروژه در ۶ ماه آینده تعداد دقیق آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار