اضافه شدن نوارهای کرومی به دستگیره خودروی جدید بنز

به تازگی تصاویر جاسوسی از سدان سری S جدید شرکت بنز منتشر شده است که مشخصات بدنه‌ای این خودرو را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی آلمانی بنز در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین سازندگان خودرو در جهان است. این شرکت بسیار بزرگ هر ساله تعداد نسبتا بالایی سواری جدید روانه بازار می‌کند. به تازگی نیز چند تصویر جاسوسی از خودرو پرچمدار جدید سری S کلاس این شرکت در فضای مجازی منتشر شده که بخش عمده‌ای از بدنه این سدان لوکس را به نمایش گذاشته است. همانطور که در تصاویر مشخص است، شرکت بنز صرفا جلو و عقب این خودرو را استتار کرده، اما بخشی از همین قسمت‌ها نیز به دلیل نوع طراحی خودرو، به طور کامل پوشیده نشده‌‍اند و می‌توان اطلاعاتی درباره آن‌ها به‌دست آورد.

بنز روی دستگیره‌های سدان جدید خود از نوارهای کرومی استفاده کرده است

بر اساس تصاویر منتشر شده از بدنه این خودرو، شرکت بنز سعی کرده است در‌های پرچمدار سری S جدید خود را به ساده‌‎ترین شکل ممکن طراحی کند و همانطور که مشاهده می‌شود روی در‌ها صرفا یک خط برآمده که از جلوی خودرو تا انتهای آن کشیده شده، قرار گرفته است. علاوه بر این دو نوار براق نیز در بالا و پایین در‌ها مشاهده می‌شود.

بنز جدید

دستگیره‌های استفاده شده در این خودرو نیز کوچک و گرد هستند، اما شرکت بنز برای زیبا کردن آن‌ها از یک لایه نوار کرومی روی این قطعات استفاده کرده است؛ نوار‌های کرومی ضمن زیبا کردن ظاهر خودرو در مواقعی که گرد و غبار زیاد روی بدنه خودرو نشسته باشد باز هم باعث خواهد شد دستگیره‌های خودرو مشخص باشند.

سدان بنز

ساختار چراغ‌های بنز سری S جدید

در بخش جلویی و عقبی خودرو نیز تنها اطلاعات قابل دریافت، به شبکه‌ی مشبک جلویی خودرو مربوط می‌شود که همان شبکه استفاده شده در SS کلاس فعلی وجود در بازار است؛ اما در بخش عقبی این خودرو تغییراتی را نسبت به نسل قبلی خود داشته است و چراغ‌های عمودی پشتی این خودرو جای خود را به چراغ‌های نازک و افقی داده‌اند. چراغ‌های بخش جلویی این خودرو نیز نسبت به نسل قبلی نازک‌تر شده‌اند. برای کسب اطلاعات درباره موتور و آپشن‌های داخلی این خودرو باید تا زمان معرفی رسمی آن توسط بنز منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار