با هدف کمک به توسعه محصولات جانبی؛

شخصیت‌های انیمیشن‌های خاطره‌انگیز کانون به عروسک تبدیل می شوند

تعدادی از شخصیت‌های آثار پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف کمک به توسعه محصولات جانبی به عروسک‌های کچه تبدیل می‌شوند.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،شخصیت‌های فیلم‌های پویانمایی خاطره‌انگیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب ٧٠ عروسک کِچه (الیاف پشمی) تولید شده است.

این عروسک‌ها از سوی چیستا تاجور و رادین ابراهیم دو هنرمند کشورمان ساخته شده است.

بر همین اساس، «یکی کم است» و «بهادر» به کارگردانی عبداله علیمراد، «توکا در قفس» به کارگردانی مهرداد شیخان، «مجموعه عروسی عروسی» به کارگردانی مهین جواهریان، «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور، «قصه‌ی پنیرک» اثر پروین تجوید و «ماهی رنگین‌کمان» اثر فرخنده ترابی از جمله انیمیشن‌های کانون است که شخصیت‌های آن به عروسک تبدیل شده‌اند.

همچنین شخصیت انیمیشن‌های «زال و سیمرغ»، «من آنم که» و «رخ» از مجموعه‌ آثار علی‌اکبر صادقی در دست تولید قرار دارد و در حال حاضر هشت شخصیت آن به عروسک تبدیل شده است.

بر اساس این خبر، تعداد دیگری از شخصیت‌های آثار پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آینده‌ نزدیک و با هدف کمک به توسعه محصولات جانبی و پیوست‌های فرهنگی به عروسک‌های کچه تبدیل می‌شوند و سپس این آثار ارزشمند در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

یادآوری می‌شود چیستا تاجور کارشناسی نقاشی از دانشگاه آزاد تهران دارد و رادین ابراهیم دارای دیپلم انیمیشن و دانشجوی رشته‌ گرافیک دانشگاه آزاد تهران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار