افزایش ظرفیت پوشش پلی اتیلن لوله‌ها در شرکت لوله سازی اهواز

مدیر کارخانه پوشش لوله در شرکت لوله سازی اهواز گفت: ظرفیت پوشش پلی اتیلن لوله‌ها در این شرکت از ۸۰ شاخه در روز به ۱۵۰ شاخه افزایش یافته است.

شهرام رمضانی مدیر کارخانه پوشش لوله در شرکت لوله سازی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات پوشش پلی اتیلن لوله‌ها در این کارخانه روزانه به طور متوسط ۸۰ شاخه و به عبارتی دیگر ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع بود.

او افزود: هم اکنون میزان ظرفیت تولید و پوشش دهی لوله‌ها به حدود ۱۵۰ شاخه رسیده است و می‌توان گفت با تلاش و همت نیروی انسانی به حدود ۸۰ درصد ظرفیت دست پیدا کرده ایم.

او با بیان اینکه کارخانه پوشش لوله از سال ۱۳۷۱ به منظور پوشش لوله‌های فولادی نفت، گاز و آب و با هدف پوشش پلی اتیلن به منظور حفاظت لوله‌ها در برابر خوردگی، طولانی شدن عمر آن‌ها و کاهش هزینه‌ها راه اندازی شده است، اظهار داشت: درحال حاضر امکان پوشش سه لایه با ظرفیت ۲ میلیون متر مربع از قطر ۱۰ و سه چهارم تا ۶۰ اینچ در این کارخانه وجود دارد.

رمضانی بیان کرد: نوع دیگری از پوشش لوله‌ها که در کارخانه شرکت لوله سازی اهواز انجام می‌شود، پوششی است که بر پایه اپوکسی صورت می‌گیرد که برای لوله نقش حفاظت و جلوگیری از خوردگی را ایفا می‌کند و پوشش‌های دولایه از این نوع با ضخامت بالاتر و حفاظت ۸۰۰ میکرون باعث پیشگیری از خوردگی و بالارفتن عمر لوله و همچنین زنگ زدن آن خواهد شد.

مدیر کارخانه پوشش لوله در شرکت لوله سازی اهواز ادامه داد: در ابتدای فعالیت این کارخانه، ظرفیت پوشش دهی لوله‌ها یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع بود که به منظور توسعه ظرفیت و افزایش تولید لوله‌های ۴۲ اینچ پروژه عظیم انتقال نفت از گوره به جاسک با تلاش و تخصص تولید کنندگان داخلی و تامین مواد اولیه اپوکسی این ظرفیت به حدود ۲ میلیون متر مربع افزایش یافته است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: لوله سازی ، جهش تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.