توزیع ۸۰۰ مورد مکمل ویتامین دی به بیماران کرونایی

سرپرست مرکز بهداشت آبادان از توزیع ۸۰۰ مورد مکمل ویتامین دی به بیماران کرونایی با شرایط ویژه خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نجمه سید آقامیری سرپرست مرکز بهداشت آبادان صبح امروز گفت: مرکز بهداشت شهرستان در کنار صدا و سیمای مرکز آبادان با برنامه‌های آموزشی پیشگیری از کرونا در ۳ ماه اخیر در راستای آگاه‌سازی عمومی و ترغیب مردم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تلاش کرده‌اند.

او افزود: در کنار همکاری‌های رسمی سازمانی با صداوسیما، بیش از ۸ هزار عکس‌نوشت، کلیپ، اینفوگرافی، ویدئو با موضوع پیشگیری، علایم و شرایط ویژه بیماری کووید ۱۹ را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کردیم.

سرپرست مرکز بهداشت در خصوص ارائه خدمات حمایتی ویژه در کنار فعالیت‌های آموزشی بیان کرد: از فرورودین ماه امسال تا کنون ۱۹۰۰ مورد توزیع قطره ویتامین دی ۳ در کودکان۲تا۳ساله با شرایط خاص و ۸۰۰ مورد توزیع مکمل ویتامین دی به بیماران کرونایی با شرایط ویژه صورت گرفته است.

سیدآقامیری ضمن دعوت شهروندان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام کرد: سامانه‌های ۱۹۰ به منظور ثبت شکایات بهداشتی و ۴۰۳۰ برای ارائه مشاوره‌های تغذیه، پیشگیری از بیماری، مراقبت‌های سلامت روان و بارداری آماده پاسخگویی همشهریان عزیز هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.