اقبال عباسی مطرح کرد؛

۴۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه راه آهن اختصاص می‌یابد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل پروژه راه آهن اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای اجرای پروژه راه آهن ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد و در حال حاضر سه پیمانکار در حال فعالیت هستند.

او افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای تکمیل این پروژه اختصاص خواهد یافت.

عباسی اضافه کرد: ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان برای اجرا مصوب شد که با ۱۴ مورد آن موافقت شده است. 


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان، ۴۶ پروژه با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که بیش از یک هزار میلیارد آن اعتبار دولتی است.

او ادامه داد: همچنین برای جاده دسترسی به بیمارستان بروجن ۱۰ تا ۱۵ میلیارد اعتبار نیاز است.

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست پیش بینی کرد: پروژه راه آهن تا خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.

او از ادامه روند طرح انتقال آب بن به بروجن خبر داد و افزود: این طرح یکی از ۳۱ طرح اولویت دار است که تا سال آینده بهره برداری می‌شود.

شهریارپور با بیان اینکه سال گذشته برای اجرای ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی ۵۳۷ میلیارد تومان اختصاص یافت، اضافه کرد: امسال برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ۶۹۳ میلیارد تومان تصویب شده که تاکنون ۴۵۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

او ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری این استان  رتبه نخست تولید بادام در كشور را كسب كرد. 

شهریارپور گفت: استان چهارمحال و بختیاری شاخص در زمینه تولید قارچ، ماهی، فرآورده های دامی، چادر مشکی، شیرخشک، خوراک آبزیان، خمیرمایه، ورق گالوانیزه، موکت و کف پوش، پایتخت گز ایران و جاذبه های فرهنگی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار