سیف الله پور: اعتراضی به رای بازی با فولاد نکردیم/ کسی پاسخگوی هزینه‌های نساجی مازندران نیست

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: ما با قوانین فوتبال آشنا هستیم و اعتراضی بابت تکرار بازی با فولاد نداریم.

ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی این تیم برابر تیم فولاد اظهار کرد: ما مثل همه اهالی فوتبال با قوانین فوتبال آشنا هستیم و اعتراضی به لغو بازی خودبا فولاد نکردیم، اما مسئله این است که به تیم ما اعلام نکردند که این بازی برگزار نمی‌شود.  

او ادامه داد: نساجی مازندران جزو  اولین تیم‌هایی  بود که طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تضمین سلامتی بازیکنان شد. جان انسان‌ها برای ما از مسائل دیگر اولویت دارد. بازیکنان فولاد با اعضای تیم ما فرقی نمی‌کنند و دوست نداریم برای هیچ  بازیکنی اتفاق بدی رخ بدهد. به هر حال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بعد از ارزیابی تست کرونای فولادی‌ها اعلام کردند که بازیکنان این تیم اهوازی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ما تابع تصمیم مسئولان فوتبال هستیم و مشکلی در این باره نداریم.  

 ما به رای کمیته انضباطی اعتراض نمی کنیم 

سیف الله پور درباره اینکه باشگاه نساجی مازندران به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کند، گفت: ما به رای کمیته انضباطی اعتراض نمی‌کنیم، چون مشخص شد که فولادی‌ها کرونا داشته اند. البته حدود ۶ ماه پیش، بازی تیم ما برابر پرسپولیس  به علت آلودگی هوا دقایق آخر لغو شد و به ما این موضوع را اعلام نکردند و همین اتفاق در دیدار با فولاد هم رخ داد. ما برای بازی با پرسپولیس هزینه زیادی کردیم و در هتل المپیک مستقر شدیم و حتی هواداران ما از مازندران  به تهران آمدند، اما لحظه آخر به ما اعلام کردند که این بازی برگزار نمی‌شود.

او ادامه داد: ما برای بازی با فولاد هم هزینه کردیم و با پرواز اختصاصی به قائمشهر رفتیم، اما مسئولان سازمان لیگ به ما نگفتند که این دیدار برگزار نمی‌شود. به هر حال چه کسی جوابگوی هزینه‌های متحمل شده از سوی باشگاه نساجی مازندران است؟ 

برای بازی با فولاد تابع نظر مسئولان هستیم 

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه این تیم برابر تیم فولاد بازی می‌کند، گفت: ما تابع نظر کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال هستیم و مشکلی در این باره نداریم.  

سیف الله پور درباره وضعیت انتقال دین محمدی به باشگاه تراکتور بیان کرد: در حال حاضر دین محمدی در تیم نساجی مازندران حضور دارد و به تیم تراکتور نمی‌رود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار