پاشازاده روی بی ثبات‌ترین نیمکت لیگ برتری/ آمار قابل تامل شاهین شهرداری در لیگ نوزدهم

مهدی پاشازاده چهارمین سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در لیگ نوزدهم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   پس از جدایی توافقی کریمیان از شاهین شهرداری بوشهر، مهدی پاشازاده که همواره یکی از گزینه‌های هدایت شاهین شهرداری به شمار می‌رفت، جایگزین کریمیان شد تا در ۶ بازی باقی مانده لیگ نوزدهم هدایت شاهین شهرداری بوشهر را برعهده بگیرد.

پاشازاده که موفق شده بود شاهین شهرداری را از لیگ دسته دوم به لیگ یک برساند، در چند مقطع نامش برای هدایت شاهین شهرداری مطرح شده بود، اما هر بار به دلایلی پروسه بازگشت او به بوشهر عملی نشد تا این که در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ، بازگشت پاشازاده به بوشهر رقم خورد.

شاهین فصل جاری را با هدایت عبدالله ویسی آغاز کرد که موفق شده بود این تیم را به لیگ برتر برساند، اما اوضاع برای ویسی در لیگ برتر خوب پیش نرفت و او ۷ هفته بعد از این تیم جدا شد تا مهرداد کریمیان به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد.


بیشتر بخوانید:


 

کریمیان جوان نیز در چند بازی پایانی نیم فصل اول نتایج ضعیفی گرفت تا مسئولان باشگاه به فکر جذب یک سرمربی خارجی بیفتند و میشو کریستیچوویچ کروات را به بوشهر بیاورند.  

کریستیچوویچ در بوشهر فراتر از انتظارات عمل کرد و نتایج خوب شاهین شهرداری با هدایت او، این تیم را به برترین تیم نیم فصل دوم پس از پرسپولیس تبدیل کرد. با این حال شاهین شهرداری بدشانس بود و شیوع کرونا و به دنبال آن ترس سرمربی کروات از بازگشت به ایران باعث شد تا مسئولان باشگاه قید او را بزنند و بار دیگر به کریمیان اعتماد کنند.  

کریمیان در قامت سرمربی دائم هم نتوانست با شاهین شهرداری نتیجه بگیرد و با وجود این که مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند او تا پایان فصل هدایت شاهین شهرداری را بر عهده دارد، شکست سنگین و غیرمنتظره این تیم در بازی خانگی برابر ذوب آهن باعث شد ۲ طرف به پایان همکاری با یکدیگر رضایت دهند.  

سرانجام مسئولان باشگاه در انتخابی غیرمنتظره و جالب توجه، با مهدی پاشازاده که هدایت سپیدرود رشت را برعهده داشت به توافق رسیدند تا او در ۶ بازی پایانی فصل سکان هدایت تیمشان را برعهده بگیرد.  

پاشازاده چهارمین سرمربی شاهین شهرداری در لیگ نوزدهم به شمار می‌رود و این تیم از این حیث در لیگ نوزدهم رکورد قابل تاملی برجا گذاشته است.   هواداران شاهین شهرداری امیدوارند پاشازاده، که به دلیل رساندن تیمشان به لیگ یک نزد آن‌ها محبوبیت خاصی دارد، بتواند تیمشان را در لیگ برتر حفظ کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار