رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد:

مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری ابلاغ نشده است

امیرزاده گفت: تا این لحظه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغیه‌ای درباره تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی به وزارت ارشاد نرسیده است.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: تا به این لحظه مصوبه‌ای از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ نشده است، تاکنون فرآیند مربوط به محدودیت فعالیت‌ها و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری مربوطه یا با استعلام و پیشنهاد این وزارتخانه و یا با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است.

وی ادامه داد: اطلاعیه جدید استانداری تهران در خصوص مصوبه تعطیلی مراکز مربوطه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نشده است. همانطور که پیوسته تاکید شده است سلامت جامعه خط قرمز سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع نسبت به سایر مسائل ارجحیت دارد.

امیرزاده خاطرنشان کرد: در خصوص اطلاعیه استانداری تهران در حال پیگیری از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا چنانچه مصوبه‌ای در این زمینه وجود دارد به این وزارتخانه ابلاغ شود تا تعطیلی فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی و هنری از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی شود.وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در خصوص تعطیلی مراکز فرهنگی هنری از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت می‌کند.

سینماها فعال است

مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی هم اعلام کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی سینما‌ها در سراسر کشور از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به استانداری‌ها تفویض اختیار شده است و تصمیمات از این طریق اعلام می‌شود.

مسعود نجفی ادامه داد: بلیت فروشی در درگاه‌های اینترنتی ادامه دارد و سینما‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار