نینتندو سوئیچ دیگر هیچ ایراد نرم‌افزاری ندارد

شرکت نینتندو با ارائه بروزرسانی‌های متعدد برای کنسول خود سرانجام تمام ایراد‌های آن را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کنسول بازی پرطرفدار نینتندو سوئیچ باری دیگر از بروزرسانی جدیدی برخوردار شد اما به نظر می‌آید این سری بروزرسانی منتشر شده حاوی هیچ‌گونه قابلیت و ارتقای قابل توجه‌ای نیست. بروزرسانی مذکور که نسخه ۱۰.۱.۰ نام دارد با وجود تغییر عدد اعشاری اول از محتویات بسیاری برخوردار نیست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گروه پشتیبانی شرکت نینتندو، بروزرسانی ۱۰.۱.۰ از ارتقای سیستمی برخوردار شده که تنها در یک خط قابل توصیف است. طبق این اخبار ارتقای جدید تنها به توسعه ثبات فعالیت‌های سیستمی برای بهبود رابط کاربری اختصاص داده شده است.

این در حالی است که ماه گذشته کنسول نینتندو سوئیچ از بروزرسانی‌هایی برخوردار شده بود که واقعاً تأثیر مثبتی داشتند و مشکلات قابل توجه‌ای را از میان برمی‌داشتند. بروزرسانی ۱۰.۰.۴ که از بزرگ‌ترین ارتقاهای سیستمی اخیر نینتندو به حساب می‌آید برای برطرف کردن مشکلات ثبت اطلاعات بانکی کاربران عرضه شده بود.

نینتندو سوئیچ


بیشتر بخوانید


مشکل در سرویس‌های آنلاین نینتندو

گفتنی است؛ مشکلات ثبت اطلاعات بانکی باعث شده بود بسیاری از افراد قادر به انجام عملیات خرید در سرویس‌های آنلاین نینتندو سوئیچ نباشند. پیش از این نیز نسخه ۱۰.۰.۰ منتشر شد که به کاربران کنسول نینتندو سوئیچ ارتقای قابلیت کنترل بازی‌ها، انتقال داده‌ها و آیکون‌های جدید را عرضه کرد. از آن جایی که شرکت نینتندو طی مدت زمان اخیر بروزرسانی‌های ساده‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد به نظر می‌آید برنامه‌نویسان این مجموعه دیگر ایرادی در کنسول شرکت خود نمی‌بینند.

این می‌تواند نشانگر ثبات و قدرت کنسول نینتندو سوئیچ باشد که توانسته در مدت زمانی قابل توجه تمامی ایرادات خود را کنار بگذارد و به یکی از برترین کنسول‌های تاریخ تبدیل شود. گفتنی است؛ از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین عناوین این کنسول که قرار شده به زودی منتشر شود می‌تواند به Paper Mario: The Origami King اشاره کرد که در تاریخ ۱۷ ژوئن به دست کاربران خواهد رسید. با توجه به محبوبیت سری بازی‌های ماریو، انتظار می‌رود عنوان جدید نیز به یکی دیگر از موفقیت‌های کنسول نینتندو سوئیچ تبدیل شود و باری دیگر طرفداران را به سمت این دستگاه بکشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار