نماینده مشهد گفت: مسکن در شرایط فعلی به پروژه نفوذ تبدیل شده و سرمایه دار‌ان با احتکار خانه موجب فقیرتر شدن مردم می‌شوند.

مسکن به پروژه نفوذ تبدیل شده است/سرمایه دار‌ان با احتکار خانه مردم را فقیرتر می‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مخالفت با سلب فوریت از طرح افزایش مالیات بر خانه‌های خالی، گفت: این طرح می‌تواند بر بازار اثردهی داشته باشد و یکی از مشکلات مهم آحاد مردم جامعه به ویژه طبقات ضعیف و محروم حل کند.

وی افزود: مسکن در شرایط فعلی به پروژه نفوذ تبدیل شده و سرمایه دار‌ان از تسهیلات  استفاده کرده و با احتکار خانه موجب فقیرتر شدن مردم می‌شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مذکور بر روی درد اصلی انگشت می‌گذارند و ۲ موضوع مالیات بازدارنده و ثبت در سامانه املاک و اسکان را مطرح می‌کند، اظهار کرد: ۴ دوره شاهدم که هربار موضوعی انقلابی مطرح می‌شود عده‌ای خدشه وارد می‌کنند اگر طرح‌های یک فوریت و دوفوریت نتواند علاج مصیبت مردم شوند گره‌ای از مشکلات باز نمی‌شود.

وی گفت: مجلس باید در این روز‌ها به سبد امنیت غذایی و مسکن ورود کرده و همچنین مشکلات مردم در حوزه سهام عدالت را با طرح‌های دو فوریت و یک فوریت حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۸ تير ۱۳۹۹
سلام خدا را شکر کشور عزیز ما انقدر بزرگ است که جا برای بیش از ۱۰ میلیارد جمعیت جا دارد این احتکار مسکن حالا فقط دست شهرداریها است زمین ارزان در اختیار مردم بگذارند مردم خودشان سرپناهی می سازند نه اینکه شهرداریها بصورت قطره چکان زمین به مردم با قیمت گران می فروشند و یا اینکه به افراد خاصی می دهند تا بصورت مجتمع بسازند و با قیمت گران به مردم می فروشند که در توان مردم نیست بخرند مجبورند به اجاره نشینی روی اورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ تير ۱۳۹۹
احسنت
آخرین اخبار