فرماندار بندر ماهشهر:

کیفیت آب شرب ماهشهر به صورت روزانه کنترل می‌شود/ لغو برخی محدودیت‌ها به شرط رعایت نکات بهداشتی

بیرانوند گفت: کیفیت آب شرب ماهشهر یکی از مهمترین مسائل مربوط به سلامت شهروندان است و به صورت روزانه کنترل می‌شود.

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای سلامت گفت: کیفیت آب شرب ماهشهر یکی از مهمترین مسائل مربوط به سلامت شهروندان به ویژه در فصل تابستان و گرمای هوا است.

او به شیوع بیماری‌های میکروبی در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: از مسئولان آب و فاضلاب می‌خواهیم وضعیت آب شرب را به صورت روزانه کنترل و سنجش کنند و هر ۱۵ روز یک بار نتایج آن را به فرمانداری ارسال نمایند.

بیرانوند در ادامه بیان کرد: موضوع کنترل سگ‌های ولگرد در سطح شهر و همچنین لایروبی کانال‌های روباز دفع پسماند و فاضلاب شهری نیز، از دیگر موارد مهم سلامت عمومی بوده که شهرداری‌ها به عنوان متولی این امر باید بیش از پیش جهت انجام وظیفه محوله تلاش کنند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی بندرماهشهر اظهار داشت: باتوجه به شرایط حساس کنونی و بحث ویروس کرونا از کارشناسان بهداشت و بازرسان اصناف می‌خواهیم نسبت به نظارت و وضعیت مراکز تامین و عرضه اقلام مرتبط با این بخش تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر درخصوص لغو برخی محدودیت‌های وضعیت فوق العاده گفت: بازگشایی برخی مجموعه‌های ورزشی همچون باشگاه‌های پرورش اندام و بدنسازی، هندبال، والیبال و بسکتبال، فوتسال و شمشیربازی با رعایت نکات بهداشتی بدون مانع است و در خصوص بازگشایی‌ دیگر اماکن، پایان تیرماه تصمیم گیری خواهد شد.

او تصریح کرد: وضعیت ویروس کرونا در شهرستان باتوجه به اعلام شرایط فوق العاده، نسبت به روز‌های ماقبل آن کاهش داشته، اما همچنان در وضعیت قرمز قرار داریم که این کاهش حاصل همکاری شهروندان است و امیدواریم با تلاش و همکاری سایر دستگاه‌ها و به ویژه عموم مردم شهرستان بتوانیم در پایان تیرماه به وضعیت عادی دست یابیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.