تمرینات تیم ملی جودو نوجوانان به صورت آنلاین برگزار شد

اولین تمرین تیم ملی جودوی نوجوانان کشورمان امروز به صورت آنلاین در سالن شهید کبکانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اولین اردوی آنلاین تیم ملی نوجوانان جودوی کشورمان امروز با حضور مربی بدنساز تیم ملی در سالن شهید کبکانیان برگزار شد. در اردوی امروز ۲ ملی پوش جودوکار نوجوان کشورمان به صورت حضوری تمرینات خود را زیر نظر محمد حسین قهرمانی، مربی بدنساز تیم ملی در مقابل دوربین انجام دادند و بقیه ملی پوشان تمرینات خود را در منزل پیگیری کردند. پس از پایان تمرینات امروز، مربی بدنساز تیم ملی نوجوانان درباره برگزاری تمرینات اظهار داشت: در تمرین امروز بازیکنان را محک زدیم تا با فضای آنلاین بیشتر آشنا شوند و به نظرم قابل قبول بود.


بیشتر بخوانید


او افزود: برای مثال به ورزشکاران گفتیم کوله را پر از وسایل سنگین و از آن به عنوان وزنه استفاده کنند و از صندلی هم می‌توانستند استفاده کنند. هدفمان این بود که از حداقل امکانات استفاده کنند تا در این فضای کرونایی بتوانیم ورزشکاران را از نظر بدنی حفظ کنیم.

همچنین محمد بلوطی مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو هم درباره تمرینات جودوکاران نوجوان گفت: امروز تمرینات تیم ملی جودو نوجوانان به صورت آنلاین برگزار شد. در چند روز گذشته به همراه مربیان بدنساز تیم ملی جلساتی را با رئیس فدراسیون جودو برگزار کردیم تا بتوانیم از سیستم آنلاین در تمرینات استفاده کنیم که خوشبختانه با موافقت او همراه شد. با هماهنگی‌های صورت گرفته شده این سیستم امروز برای اولین بار در تمرین تیم ملی نوجوانان با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی تست شد و تمام ورزشکاران جودوکار در سطح کشور امروز به صورت هماهنگ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تمرین کردند و بسیار خوب برگزار شد. هر چند یک سری اشکالات هم وجود دارد که ما سعی می‌کنیم آن‌ها را برای جلسات بعد بر طرف کنیم.


بیشتر بخوانید

مدیر تیم‌های ملی جودو: نوجوانان و جوانان جودو کار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند/ امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از ما کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار