مدیرعامل باشگاه نود:

قرارداد بیاتلو با «باشگاه نود» دلی بود و امیدوارم شرایط برای بازگشت او مهیا شود

بهاری گفت: نگرانی بیاتلو بالا رفتن انتظارات از تیم بود، زیرا هیچ همتی برای لیگ برتری شدن نود وجود ندارد.

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی وحید بیاتلو از این تیم اظهار داشت: برای انتخاب سرمربی جدید هنوز تصمیمی نگرفتیم، زیرا امروز هم منتظر بودیم شرایطی پیش بیاید که بیاتلو به تیم بازگردد. بیاتلو چند سال سرمربی نود بوده و یکی از بنیانگذاران نود به شمار می‌رود. او برای تیم ما زحمت زیادی کشیده و نود خانه بیاتلو است. امیدوارم بیاتلو برگردد و تا فردا منتظر بازگشت او می‌مانیم، اما اگر این اتفاق نیفتاد، سعی می‌کنیم سرمربی جدید را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی کنیم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بیاتلو از خانه خودش دور نشود.  

قرارداد بیاتلو با «نود» دلی بود و امیدوارم شرایط برای بازگشت او مهیا شود

بهاری در پاسخ به این سوال که در قرارداد بیاتلو با باشگاه نود بندی وجود داشته که به او اجازه جدایی بدهد گفت: قرارداد بیاتلو با باشگاه بیشتر از این که رسمی باشد، دلی بود. کسانی که در تیم بودند، دیدند که ما در نود چه فشار‌هایی را تحمل کردیم. بیاتلو به عنوان صاحب خانه در نود حضور داشت و من اغراق نمی‌کنم. در حال حاضر بیاتلو در مسیر جدایی قرار گرفته، اما نمی‌توانیم منکر زحمات او برای نود و فوتبال ارومیه در ۲ سال گذشته شویم. جدا از این موضوع، اجازه نمی‌دهیم یک بند قرارداد باعث فاصله افتادن و جدایی بیاتلو شود. او دلش با نود است، زیرا خودش این تیم را ساخته، اما امیدوارم شرایط برای بازگشت او مهیا شود.  

مشکل ما درون باشگاهی نیست

او در ادامه گفت: در حال حاضر مشکلات مالی گریبان گیر تمام باشگاه‌های لیگ یکی و حتی لیگ برتری است. در لیگ یک باشگاه‌هایی وجود دارند که شرایطشان از لحاظ پرداختی و امکاناتی  به مراتب بدتر از نود است. ما در میان تیم‌هایی هستیم که از نظر مالی و امکاناتی شرایط بحرانی نداریم و در واقع مشکل ما چیز‌های دیگری است. به مدت ۴۰ سال در ارومیه فوتبال نبوده است و اینجا بحث افکار، فرهنگ فوتبالی و زیرساخت‌ها مطرح می‌شود. مشکل ما درون باشگاهی نیست. روز اول نود ۱۵ تماشاگر داشت که تعدادشان به راحتی قابل شمارش بود، اما اکنون تیم ما به عنوان پرطرفدارترین تیم لیگ یکی شناخته می‌شود و انتظارات از نود خیلی بالا رفته است.  

انتظارات از نود بالا است، اما هیچ همتی برای لیگ برتری شدن تیم وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه نود درباره دلیل بیاتلو برای جدایی از نود گفت: مشکل بیاتلو بی پولی و بی امکاناتی نبود. در حال حاضر نود حرکتی را آغاز کرده که انتظارات را بالا برده است. ما می‌گوییم اگر امروز مسئولان دنبال لیگ برتری شدن نود هستند، باید به تیم کمک کنند. انتظارات از نود بالا است، اما هیچ همتی برای لیگ برتری شدن تیم وجود ندارد. باید خودمان را با حریفانی که داریم مقایسه کنیم و حرف بیاتلو نیز همین است تا شرمنده هوادارانی که در سرما و گرما با ما بودند نشویم.  

بیاتلو هم نگران بالا رفتن انتظارات از تیم بود

بهاری عنوان کرد: مشکل در تمام تیم‌ها وجود دارد، اما تیم ما شانس صعود به لیگ برتر را دارد و حرف بیاتلو این است که نود در مسیر لیگ برتری شدن تنها است. اگر کسی نمی‌خواهد نود لیگ برتری شود، به مردم اطلاع دهد تا فشار‌ها از روی ما برداشته شود. مشکل ما پرداخت شدن مطالبات نیست و بیاتلو هم نگران بالا رفتن انتظارات از تیم بود، زیرا برای برآورده شدن انتظارات به حمایت نیاز است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.