انتصابی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه

آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرهاد گل محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن قدر دانی از زحمات محمد جعفر امیری مدیر کل سابق حراست دانشگاه گفت : حراست یکی از بازوان اصلی کمک به توسعه و رشد دانشگاه است و امیدوارم با حضور مدیر جدید و استفاده از توانایی‌های ایشان شاهد ارتقای روز افزون دانشگاه باشیم.

او با اشاره به اهمیت فعالیت‌های حوزه حراست در دانشگاه آزاد اسلامی گفت : حراست جایی نیست که ارباب رجوع از حضور در آن بترسند و خدای ناکرده اگر مشکلی وجود داشت بدلیل ترس به آنجا مراجعه نکنند و محیط حراست باید احساس امنیت و آرامش را در افراد تقویت کند و خوشبختانه امروز نیز اینچنین است.

او افزود: حفظ آبروی افراد یکی دیگر از مهمترین وظایف حراست در دانشگاه است و آنچه که حراست را در دانشگاه آزاد اسلامی با سایر حراست‌ها متفاوت می‌کند صیانت از علم و افراد دانشمند و علمی است که نخبگان و افراد برتر جامعه هستند و باید با آن‌ها تعامل داشته باشیم چرا که یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در مورد مسائل مدیریتی، امام رضا (ع) می‌فرمایند: مومن مومن نمی‌شود مگر این که سه ویژگی در خود ایجاد کند که شامل سنت از خداوند، سنت از رسول گرامی اسلام و سنت از، ولی و امام است.

حجت الاسلام مرتضی جلیلی افزود: سنتی که از رب است این است که اسرار مومنان را فاش نکنید چرا که خداوند ستارالعیوب است و یک مدیر باید مثل پروردگارش این خصلت را داشته باشد، اما سنت از رسول مردم داری است و این که تحمل ما نسبت به مردم بالا رود چرا که هر انسانی استعداد‌ها، خصلت‌ها و شرایط متفاوتی دارد و باید مردم را با اندازه هایشان ببینیم و مدیر موفق مدارای با مردم می‌کند.

او ادامه داد: سنت، ولی خدا و امامان صبر و تحمل در خوشی‌ها و ناخوشی هاست و مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند صبر و تحمل خصوصیت فعال و پایانی است و هر شخصی برای رسیدن به قله مشکلاتی دارد و صبر به معنی تحمل مشکلات برای رسیدن به قله است و آقای امیری مدیر سابق حراست دانشگاه نیز از اشخاصی بودند که صبر و تحمل شان و مشاوره در حل مشکلات دانشگاه جای تقدیر و تشکر دارد و برای مدیر جدید نیز که فردی متعهد و جوان است آرزوی موفقیت دارم.

محمد جعفر امیری مدیر کل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طی دوران مدیریت خود و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید گفت: همیشه اصل پیشگیری را بر درمان ارجح می‌دانستم و ما در مجموعه حراست بدنبال شناخت مشکلات نبودیم بلکه هدف ما دستگیری از افراد بوده چرا که هنر این است نگذاریم مجموعه ما وارد مشکل یا چالش شود.

سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های مدیر سابق را پیگیری خواهم کرد و به نظر من یکی از وظایف اصلی حراست جلوگیری از تخلفات و تلاش برای ایجاد محیطی امن برای تولید علم و دانش در دانشگاه است.

وحید مرادی افزود: ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیاری در دانشگاه موجود است و سعی ما بر این است که نقاط مثبت را ببینیم و با کمک به ریاست دانشگاه محیطی سالم را برای تولید علم ایجاد کنیم چرا که علم مایه قدرت و از ارکان اصلی جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل دشمنان برای تخریب و انهدام آن تلاش می‌کنند و سعی ما این است جا‌هایی که رد پای نفوذ و برنامه ریزی دشمن را دیدیم با آن قاطعانه برخورد کنیم و اجازه تخلف در دانشگاه را به هیچ وجه ندهیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.