مدیرعامل باشگاه حفاری:

قصد کناره‌گیری از لیگ دسته دوم فوتبال را نداریم

محمدنیا گفت: شایعات مبنی بر تیم‌داری نکردن شرکت ملی‌حفاری در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور صحت ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید سالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: شایعات مبنی بر تصمیم مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری به تیم‌داری نکردن در لیگ ۲ فوتبال کشور صحت ندارد و  اگر هدف تیم‌داری نبود، بودجه آن را مشخص نمی‌کردیم.

او افزد: در حال حاضر باشگاه ملی حفاری با توجه به اولویت و اهمیت ورزش همگانی در سلامت، نشاط و شادابی کارکنان در ۳۰ رشته همگانی فعالیت دارد به ویژه از زمانی که موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران شده است، به توسعه و ترویج ورزش همگانی بین کارکنان، خانواده آنها و دستگاه‌های حفاری تاکید ویژه داشته است.

محمد نیا بیان داشت: شرکت ملی‌حفاری، ۷۲ دستگاه در چندین استان کشور دارد و به نوعی ورزش ملی‌حفاری، ورزش فراستانی محسوب می‌شود که همه رشته‌های آن نیز مورد حمایت قرار دارند و این واقعا یک کار بزرگی است و نشان می‌دهد ورزش حفاری تنها مختص استان خوزستان نیست.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری تصریح کرد: باشگاه ملی حفاری در این بخش اقدامات خوبی داشته است، ضمن اینکه در بخش زیرساختی به بازسازی اماکن ورزشی و افزایش تعداد رشته‌های همگانی پرداختیم و در ورزش قهرمانی یکی از سال‌های خوب ملی حفاری را شاهد بودیم.

این مقام مسئول گفت: در بیشتر رشته‌های ورزشی نتیجه گرفتیم، آن هم با کاهش بودجه‌ای که داشتیم در واقع یک جنگ نابرابر با سایر باشگاه‌ها داریم و شاید پول قرارداد ۲ بازیکن رقبای ما به اندازه کل بودجه باشگاه ملی‌حفاری باشد و در هر صورت بودجه اندک داشتیم، اما خروجی‌مان بسیار خوب بود و طبق برنامه‌ریزی‌مان تلاش‌مان این بود که از کم‌ترین بودجه بهترین استفاده را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.