افزایش توان مهارتی کارجویان فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به افزایش توان مهارتی کارجویان اشاره کرد و گفت : در ثلاث باباجانی در راستای اجرای طرح جهش مهارت اقدامات مناسبی صورت گرفته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نشست یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه و یداله شکری فرماندار ثلاث باباجانی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد .

یاور محمدی به افزایش توان مهارتی کارجویان اشاره کرد و گفت : در ثلاث باباجانی همگام با سایر مراکز آموزشی استان در راستای اجرای طرح جهش مهارت اقدامات مناسبی صورت گرفته است .

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای وجود ظرفیت مناسب در زمینه های کشاورزی و باغداری را در این منطقه قابل توصیف بیان کرد و افزود : افزایش رشته های دامداری و دامپروری، کشاورزی، پرورش ماهی و پرورش زنبور عسل از برنامه های این اداره کل برای این شهرستان است .

او افزود : شرایط اقلیمی و خاص منطقه و بخصوص حادثه زلزله که باعث بروز خسارات زیادی در شهرستان شد ؛ خدمت رسانی بیشتر دستگاه های اجرایی استان را میطلبد که بتوان با ایجاد انگیزه در بین جوانان باعث سوق دادن آنها به سوی فراگیری مهارت شد و با ایجاد اشتغال پایدار به رونق اقتصادی منطقه کمک کرد .

 نیازسنجی منطقه ای جهت تخصیص سهمیه آموزشی در اجرای برنامه جهش مهارت بر اساس نیاز شهرستان از دیگر مباحث مورد گفتگو در این دیدار بود .

 امیر نادری مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تقدیر از حمایتهای فرمانداری وسایر دستگاه های اجرایی در زمینه مهارت افزایی مردم؛ خواستار توجه بیشتر ادارات متولی آموزش و اشتغال در زمینه اجرای برنامه جهش مهارت در این شهرستان شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار