خدمات القاعده به آمریکا برای به خاک و خون کشیدن افغانستان/ جهادی‌هایی که مزدور غربی‌ها هستند + فیلم

کلیپی درباره خدمات گروه ترویستی القاعده به آمریکا برای حمله به افغانستان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، گروه تروریستی القاعده در سال ۱۹۸۷ توسط عبدالله یوسف عزام تشکیل شد.

آمریکا از این گروه تروریستی برای مقابله با اتحاد جماهیر شوروی حمایت می‌کرد. اندیشه القاعده مبتنی بر جهاد علیه حکومت‌های کافر است و بر لزوم خروج نیرو‌های نظامی بیگانه از کشور‌های اسلامی تاکید دارد.

معروف‌ترین رهبر القاعده اسامه بن لادن بود که در سال ۲۰۱۱ توسط آمریکا کشته شد و پس از وی ایمن الظواهری رهبری این گروه تروریستی را بر عهده گرفت.

آمریکا که در ابتدا از این گروه تروریستی حمایت مالی و لجستیکی می‌کرد به دشمن تروریست‌های القاعده تبدیل شد و حمله به برج‌های دوقلوی سازمان تجارت جهانی در نیویورک را گردن القاعده انداخت تا به بهانه مبارزه با تروریسم، افغانستان را به خاک و خون بکشد.

شکل گیری داعش باعث شد تا اختلافات زیادی بین سران این دو گروه تروریستی بر سر رهبری مسلمانان ایجاد شود. 

موضع نگرفتن القاعده درباره فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی شبهات زیادی را درباره فعالیت‌های این گروه تروریستی ایجاد کرده است.


بیشتر بخوانید


 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۶ تير ۱۳۹۹
بن لادن عضو سیا بود.
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۲۳:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۹
جریان وهابیت عمومآ ، گروه های تروریستی وهابی مسلک ازجمله القاعده و داعش خصوصاً جاده صاف کن سیاست های شیطانی آمریکا و صهیونیسم جهانی هستند ، هرجا اینها هستند آمریکا هم هست و علی رغم تضاد ظاهری یک برنامه را بصورت هماهنگ پیش می برند ، قربانیان این جریان شیطانی از مسلمانان دهها و صدها برابر از آمریکای ها بیشتر است با صهیونیسم که اصلاً کاری ندارند بلکه مورد حمایت صهیونیست ها هم هستند هرجا اینها حضور بیشتری دارند و عملیات تروریستی بیشتری انجام میدهند حضور آمریکا در آنجا پر رنگ تر است امروز مرکز فعالیت اینها که افغانستان باشد عملاً در اختیار آمریکاست آمدند سوریه جاده را صاف کردند برای آمریکا در عراق همینطور ، اینها شیطان بچه هایی هستند که در خدمت شیطان بزرگ هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۹
دل خوشی به امریکاندارم دشمن دشمن است امااگرامریکا نبود طالبان به ایرانم رخنه میکردلعنت برداعش طالبان الغاعده ودشمنان انسانهای روی کره خاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۹
این چه مستند مزخرفی بود؟!
Germany
محمد315
۱۷:۴۰ ۲۶ تير ۱۳۹۹
هی میگن مسلمان ها با هم جنگ میکنن نمیگن آمریکا و اسرائیل خودشون نیرو درست میکنن میندازن به جون مسلمونا و مسلمان ها مجبور میشن دفاع کنن
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۵:۵۵ ۲۶ تير ۱۳۹۹
درود برشما کاملا همینطوره انشالله انتقام خون شهدایمان را از آمریکا واسراییل و وهابیها خواهیم گرفت که ریشه اصلی فتنه القاعده وداعش هستند
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۳:۰۷ ۲۶ تير ۱۳۹۹
بن لادن و القاعده هم زاییده آمریکا بود.
زدن برجهای دوقلو کار آمریکا و یک فریب بزرگ بود که جهانیان را با این رفتار نیرنگ گونه ،فریفت.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۰:۵۸ ۲۶ تير ۱۳۹۹
گور بابای القاعده و داعش و منافقین .عذار خواهی میکنم ولی سگ جای همشون به خداوندی خدا تو این گرونی ها هر وقت خبر از به درک واصل شدن این گروه ها یا اعضای کثیف اونها رو میشنوم خوشحال میشم .زنده باد ایران پاینده وطنم (هورا هورا هورا)
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
هورا هورا هورا نیما
آخرین اخبار