آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با مدیران صدا و سیما:

نباید اجازه دهیم سرمایه عفاف و حجاب از بین برود

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی در دیدار با مدیرکل معاونان شبکه آفتاب گفت: نباید اجازه دهیم سرمایه عفاف و حجاب خانواده‌ها از بین برود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی در دیدار با مدیرکل، معاونان و بانوان صدا و سیمای استان مرکزی به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب برای خانواده‌ها یک سرمایه است و نباید اجازه دهیم این سرمایه از بین برود و نقش ما در عفت، عصمت و تقوای ما در حفظ این سرمایه است.

نباید اجازه دهیم سرمایه عفاف و حجاب از بین برود

آیت الله دری نجف آبادی افزود: هیچ بنایی در اسلام برتر از خانواده نیست و خانواده مقدس ترین، بزرگترین و با ارزش‌ترین نهاد است و نقش ان در تربیت فرزندان مهم است.

او با قدردانی از تلاش صدا و سیما‌ی استان مرکزی در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی خطرات ویروس کرونا اضافه کرد: صدا و سیما رسانه فرهنگ ساز است که می‌توانند در ترویج استفاده از ماسک و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی نقش موثری داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی عملکرد استان مرکزی در مبارزه با ویروس کرونا را خوب ارزیابی بیان کرد: مردم خیلی خوب عمل کردند به طوری که با تلاش کادر درمانی وپزشکان و همراهی مردم استان مرکزی از استان‌های اول در آغاز شیوع کرونا به استان‌های خوب کشور رسیده است.

او از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به کادر درمانی استان کمک کنند


دبیقی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی هم با ارائه گزارشی از برنامه‌های تولیدی هفته عفاف و حجاب گفت: تولید ۹۵۵ دقیقه برنامه رادیویی، تولید ۷۷۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و ۲۰۰ دقیقه خبر در ارتباط با عفاف و حجاب از جمله عملکرد این مرکز در هفته عفاف و حجاب بوده است.

دبیقی با بیان اینکه همکاران ما در سازمان صدا و سیما در ایام کرونایی پا به پای کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کردند. افزود: خوشبختانه با همدلی و همراهی مردم و مسئولان ویروس کرونا در استان مرکزی مدیریت شد و اکنون این استان مرکزی در رتبه آخر قرار دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.