کشف ۹۰ کیلو مواد مخدر در اصفهان / دستگیری باند سارقان کارگاه‌های خصوصی در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۹۰ کیلو مواد مخدر در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری حسن آباد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت بالای خود حین گشت زنی مشترک با ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مذکور از مرز‌های شرقی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود گفت: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی بازرسی از آن ۹۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت بار جاساز شده بود را کشف کردند.
 
کشف ۹۰ کیلو مواد مخدر در اصفهان / دستگیری باند سارقان کارگاه‌های خصوصی در اصفهان


سرهنگ خدادوست خاطر نشان کرد: در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و همراه با پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

دستگیری باند سارقان کارگاه‌های خصوصی در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه‌های خصوصی و سرقت تجهیزات وابزار آلات سنگ بری توسط اعضای یک باند ۳ نفره، موضوع شناسایی سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با استفاده از ظرفیت اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند موفق شدند مخفیگاه یکی از اعضای این باند را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به ۲۳ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد که همدست‌های وی نیز در یک عملیات مشترک وهمزمان در شهرستان خمینی شهر دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان، همچنین از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: تمامی مال باختگان شناسایی و سارقان دستگیر شده هم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف محموله ۲ هزار کیلویی گردو و بادام قاچاق در شهرضا

سرهنگ صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا با هوشمندی و تیزبینی خود، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دسنگاه وانت زامیاد که از استان‌های جنوبی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه راننده فاقد هرگونه مدرک معتبر قانونی برای حمل بار خود بود افزود: در این عملیات مقدار ۲ هزار کیلو گردو و بادام خارجی قاچاق کشف شد که براساس اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: پس از اینکه قاچاق بودن محموله بار خودرو، برای ماموران مشخص شد، راننده آن دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

کشف دپوی بیش از ۲ تُن چوب بلوط قاچاق در "فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند گفت: مامواران کلانتری ۱۴ قهدریجان فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی مقدار زیادی چوب بلوط قاچاق در یک دامداری متروکه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲ تُن و ۲۲۰ کیلو چوب بلوط که به صورت غیر مجاز و قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان، با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب‌های بلوط قاچاق مکشوفه را ۳۳۳ میلیون ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده و چوب‌ها نیز تحویل عوامل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شدند.

 

توقیف گوشی‌های قاچاق در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در این عملیات ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند که همگی فاقد هر گونه مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشی‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال براورد کردند گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.
 

جاسازی هروئین در پاکت آبمیوه و چیپس

سرهنگ " علی عرب مومنی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین، با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و بازدید از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به یکی از مسافران مشکوک و وسایل بار وی را مورد بازرسی قرار دادند.

او افزود: ماموران در بازرسی دقیق وتخصصی از وسایل همراه این مسافر ۵۵۵ گرم هروئین که داخل پاکت‌های آبمیوه و چیپس جاسازی شده بود را کشف کردند که در این رابطه متهم دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار