تا پایان دولت؛

افتتاح هزار و ۲۰۰ طرح ورزشی در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان دولت دوازدهم، هزار و ۲۰۰ طرح ورزشی در تمامی نقاط کشوربه بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در مراسم افتتاح ۳ طرح ورزشی شهرستان نهبندان گفت: هم اکنون ۳ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بخشی از این پروژه‌ها را که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان دولت تکمیل خواهیم کرد.

او افزود:با توجه به محدودیت‌های دولت در تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح ها، هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در سال آخر دولت تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.


بیشتر بخوانید


وزیر ورزش و جوانان همچنین از افتتاح ۲۴ طرح ورزشی دیگر تا پایان دولت دوازدهم در خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری این طرح ها، شاهد پیشرفت بیشتری در وضعیت ورزش خراسان جنوبی خواهیم بود و در آینده، خبر‌های بسیار خوبی از افتخار آفرینی‌های دختران و پسران مستعد استان را در زمینه‌های مختلف خواهیم شنید.

سلطانی فر با تاکید بر توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به توسعه امکانات ورزشی در روستا‌ها و مناطق محروم، تصریح کرد: اصلی‌ترین برنامه ما این است که با ساخت سالن ورزشی، زمین چمن و استخر، امکانات و تجهیزات لازم را به همه مناطق دورافتاده و محروم ببریم تا زمینه برای پرورش استعداد‌ها فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: باور داریم چنانچه امکانات و زیرساخت‌های لازم در تمامی مناطق محروم، روستایی، عشایری و مرزی مهیا شود، زمینه برای بروز استعداد‌ها و توانمندی‌های زیادی فراهم می‌شود و همه جوانان و نوجوانان ما حتی در دورافتاده‌ترین نقاط هم می‌توانند قهرمانانی برای آینده کشور باشند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار