۶۸ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شد

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:۶۸ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شد.

خرید گندممدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به تداوم خرید گندم در استان گفت: تا پایان روز گذشته ۸۹ هزارو ۶۷۴ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

او  افزود:از این میزان ۷۰  هزارو ۷۴۱ تن به صورت تضمینی به مبلغ ۱۷۷ میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان و خرید توافقی نیز ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن در مینوی خرمدره انجام شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان تاکنون ۳ هزار و ۳۰۸ نفر از گندمکاران استان زنجان محموله گندم خود را به مراکز خرید تحویل دادند.

او افزود: گندم خریداری شده امسال از ابتدای فرآیند خرید تضمینی گندم در استان تاکنون در قالب ۳۳ هزار و ۳۸ محموله تحویل مراکز خرید شده است.

او  از پرداخت ۶۸ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران  تا تاریخ ۱۹ تیر ماه  امسال خبر داد ادامه داد: مابقی گندمکاران در صف واریز قرار دارند و بهای گندم خریداری شده به نوبت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.