در تذکر پیش از دستور صورت گرفت؛

انتقاد سخنگوی شورای شهر از سانسور قرارداد یک و نیم میلیارد تومانی در سامانه شفافیت

اعطا از عدم درج قراردادى مربوط به معاونت شهرسازی بر روی سامانه شفافیت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد گفت: اخیراً در خصوص تضییع بیت المال در شهرداری تذکرى دادم و مصداق آن را قراردادى در معاونت شهر سازی و معماری شهرداری تهران بر شمردم که به یک شرکت مهندسى مشاور با تخصص معماری و شهرسازی، در قالب بخشى از یک قرارداد عاملیت چهار، انجام مطالعات اصلاح ساختار که کارى تخصصى در حوزه تشکیلات سازمانى است، ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه هنوز بعد از مدت یک هفته از تذکر نتوانستم به این دسترسی پیدا کنم، اظهار داشت: این قرارداد که نسبت به آن شبهه وجود دارد در کمال تعجب در سامانه شفافیت قرارداد‌ها ثبت نشده است.

اعطا ادامه داد: در دو سال اخیر بار‌ها گفته شده است که همه قرارداد‌های بالای ۲۵۰ میلیون تومان در سامانه شفافیت درج می‌شود، اما به رغم اینکه قرارداد یاد شده با مبلغ یک میلیارد و به روایتی بالاتر از یک و نیم میلیارد تومان رقم آن است، اما بر روی سامانه شفافیت درج نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این موضوع سوال برانگیز است چرا که دائماً با مردم صحبت می‌کنیم و می‌گوییم تمام قرارداد‌های شهرداری از طریق سامانه شفافیت در دسترس آن‌ها قرار دارد، اما چنین قراردادی که در آن شبه ایجاد شده را نمی‌توانیم در این سامانه مشاهده کنیم.

وی تاکید کرد: درخواست دارم بابت این موضوع توضیحات لازم ارائه شود.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار