مرز شوشمی آغاز به کار کرد

فعالیت دروازه‌ دوم خروجی مرز شوشمی با حضور فرماندار شهرستان پاوه و حلبچه عراق آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار پاوه در آیین آغاز فعالیت دروازه‌ دوم (خروجی) شوشمی، گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته  از سوی مقامات کشورمان با مقامات اقلیم کردستان عراق و به منظور تسهیل و افزایش سرعت روند صادرات، امروز با حضور مقامات محترم استان سلیمانیه و هم چنین فرماندار محترم حلبچه فعالیت دروازه‌ی دوم شوشمی آغاز می‌شود.

پرویز ایده پور افزود: امیدواریم با متنوع شدن زیرساخت‌های موجود در مرز شوشمی در آینده شاهد واردات از این مرز و افزایش پر قدرت صادرات کشورمان به کشور همسایه باشیم.

نوخشه ناصح احمد فرماندار حلبچه نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندار پاوه و هیات همراه در این مراسم، گفت: چندین ماه است که رایزنی‌ها در خصوص افزایش زیر ساخت‌ها در دو سوی مرز طوویله-شوشمی فی مابین مقامات اقلیم کردستان عراق و جمهوری اسلامی ایران در جریان است و بالاخره با فعالیت مقامات حلبچه و فرماندار  پاوه دروازه‌ دوم مرز طوویله-شوشمی افتتاح گردید.

او ضمن تبریک افتتاح این دروازه به مردم شهرستان‌های حلبچه و پاوه، عنوان داشت: ما امیدواریم با آغاز فعالیت این دروازه امر واردات و صادرات فی مابین حلبچه و پاوه افزایش یابد و کاسبان و اصناف دو طرف بتوانند با آسودگی بیشتری به فعالیت تجاری و بازرگانی خود اقدام نمایند.

نوخشه ناصح در پایان اظهار امیدواری کرد:  با فعالیت مقامات عالیه‌ی دو طرف شاهد رسمی شدن مرز طوویله-شوشمی در آینده نزدیک باشیم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.