موشه یعلون: نتانیاهو مانند رئیس باند مافیا اسرائیل را اداره می‌کند

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با زیر سوال بردن کارنامه عملکرد بنیامین نتانیاهو در مواجهه با بحران کرونا، خواستار استعفای هر چه سریع‌تر او شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه صهیونیست یدیعوت آحارونوت، موشه یعلون با انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد او اسرائیل را مانند رئیس یک باند خلافکار اداره می‌کند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مصاحبه‌ای تاکید کرد: ما درگیر یک بحران رهبری بسیار خطرناک هستیم. بحرانی که بی‌اعتمادی عمومی نسبت به سران اسرائیل به آن بیشتر دامن زده است.

یعلون خواستار جایگزینی هر چه سریع‌تر کابینه فعلی رژیم صهیونیستی شد. این مقام سابق صهیونیست با تاکید بر ناکارآمدی نتانیاهو در مدیریت بحران کرونا در اراضی اشغالی، خواهان استعفای او از مقام نخست وزیری شد.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی همچنین نتانیاهو را مسبب بن‌بست سیاسی درازمدت در سرزمین‌های اشغالی دانست و گفت اقدامات او سه دور انتخابات پیاپی را رقم زد، که دست‌کم ۱۰ میلیارد شکل هزینه روی دست اسرائیل گذاشت. یعلون با اشاره به تشدید اعتراضات عمومی علیه نتانیاهو، گفت در صورتی که کار به انتخابات چهارم بکشد او شانسی برای پیروزی نخواهد داشت. نتانیاهو عامل بحران اقتصادی بی‌سابقه و هرج و مرج فعلی است.

افزایش انتقادات از نتانیاهو در حالی صورت می‌گیرد که اوضاع در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی نیز تعریف چندانی ندارد. جبهه‌گیری‌های اخیر نتانیاهو و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، خبر از بازگشت بحران سیاسی به اراضی اشغالی می‌دهد. ناکامی فاجعه‌بار رژیم صهیونیستی در مهار ویروس کرونا و به تبع آن بالا گرفتن اعتراضات مردمی علیه نخست وزیر این رژیم، تشدید اختلافات در کابینه ائتلافی را موجب شده است.

نتانیاهو علاوه بر تشدید اختلاف با هم‌پیمان خود در دفتر نخست وزیری، با انتقادات عمومی نیز دست به گریبان است. گفتنی است هزاران اسرائیلی سه‌شنبه شب با شرکت در تظاهرات علیه نتانیاهو که به فساد متهم است، خواستار کناره‌گیری او شدند. تظاهرات‌کنندگان در برابر منزل نخست وزیر پرچم‌های سیاه را برافراشتند و خواستار کناره‌گیری او از قدرت شدند. تظاهرات‌کنندگان سیاست‌های نتانیاهو در مواجه با کرونا را ناکارآمد توصیف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ای عجب مش رجب !!! اینها رو باش توی کشور اشغالی که مال اینها نیست 70 سال توش ظلم و ستم کردند به مومنین مسلمین در کشور فلسطینیهای مظلوم حالا این صهیونیستها ریختن بهم و از فساد نخست وزیرشون میگن ارواح ننه و عمشون همشون مجرمن همشون فاسدن ایراد از نخست وزیرشون میگیرن که مثل خودشونه نکبتها شده شبیه فیلمهای دزدان دریایی که توی کشتی دزدان دریایی بخاطر سهم بیشتر از ثروتهای دزدیده شده و غارتگریهاشون با همدیگر می جنگند و دست به شورش می زنند نکبتهای دزدان غارتگران جنایتکاران کودک کشان کودک آزاران مظلوم کشان عوضی الان بهترین فرصت و بهترین موقعیته که باید امت واحده رسول الله ص امت حزب الله از آن استفاده کنه و با اقتدار و قدرت عمل کند و حمله گسترده کند و قدس شریف و فلسطین مظلوم اشغالی رو آزاد کند از دست این سفاکان پست فطرتان پروهای وحشی شیطان صفت الان وقتشه که ضربه جبران ناپذیری بخورن برای همیشه این صهیونیستهای کثیف زالو صفت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ذوالقرنین
۲۳:۴۷ ۲۹ تير ۱۳۹۹
الأحزاب
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ جَاءَتْكُمْ جُنُودٌ فَأَرْسَلْنَا عَلَيْهِمْ رِيحًا وَجُنُودًا لَّمْ تَرَوْهَا وَكَانَ اللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرًا
ﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﻧﻌﻤﺖ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺧﻮﺩ ﻳﺎﺩ ﻛﻨﻴﺪ ،
ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﺳﭙﺎﻫﻴﺎﻧﻲ [ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻛﺮﺩﻧﺘﺎﻥ ]
ﺑﻪﺳﻮﻱ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺪﻧﺪ ، ﭘﺲ ﺑﺎﺩﻱ [ ﻛﻮﺑﻨﺪﻩ ] ﻭ ﻟﺸﻜﺮﻳﺎﻧﻲ ﻛﻪ
ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﻤﻰ ﺩﻳﺪﻳﺪ ﺑﺮ ﺿﺪ ﺁﻧﺎﻥ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻳﻢ
[ ﺗﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﻢ ﻛﻮﺑﻴﺪﻧﺪ ] ;
ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﻣﻰ ﺩﻫﻴﺪ ، ﺑﻴﻨﺎﺳﺖ .
آخرین اخبار