واکنش مدیر عامل بهشت زهرا به انتشار تصاویر ۵۰ سالگی بهشت زهرا/خال: مراسم برای تکریم پرسنل بود

مدیر عامل بهشت زهرا گفت: مراسم ۵۰ سالگی بهشت زهرا با رعایت فاصله دو متری برگزار شد.

واکنش مدیر عامل بهشت زهرا به انتشار تصاویر ۵۰ سالگی بهشت زهرا/ مراسم برای تکریم پرسنل بودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز تصاویری از برش کیک توسط پیروز حناچی در مراسم ۵۰ سالگی تاسیس قبرستان بهشت زهرا منتشر شد که بازتاب‌های فراوانی داشت.

در این تصاویر علاوه بر شهردار تهران سید حسن خمینی، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و وزیر فرهنگ دولت اصلاحات، سید محمود دعائی مدیر عامل روزنامه اطلاعات  و سعید خال مدیر عامل بهشت زهرا هم حضور داشتند.

واکنش مدیر عامل بهشت زهرا به انتشار تصاویر ۵۰ سالگی بهشت زهرا/ مراسم برای تکریم پرسنل بود

در نهایت دیشب سعید خال مدیر عامل بهشت زهرا با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اعلام کرد: قرار بود به مناسبت ۵۰ سالگی بهشت زهرا مراسم‌هایی برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا تصمیم گرفته شد این مراسم‌ها برگزار نشود و نهایتا به یک مراسم بسنده کنیم که جمع محدودی از پرسنل بهشت زهرا با یادگار امام دیداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه: این دیدار در جهت تکریم پرسنل بهشت زهرا انجام شد اظهار کرد: پرسنل بهشت زهرا در شرایط خاص و سختی کار می‌کنند و این کمترین کاری بود که ما برای آن‌ها انجام دادیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت خاص بهشت زهرا گفت: واقعیت این است که همکاران تطهیرکننده ما با غم مردم در ارتباط هستند، اما احساس دارند و نیاز به زندگی و شور و شادی.

وی ادامه داد: این پرسنل نیاز به تجدید قوا دارند و برگزاری جشن تولد و چنین واژه‌هایی صحت ندارد. گاهی اخباری در فضای مجازی نادرست منتشر می‌شود که موجب رنجش خاطر این پرسنل زحمتکش می‌شود، در حالی که این‌ها از جان مایه گذاشته‌اند.

رییس سازمان بهشت زهرا تاکید کرد: در این مراسم تلاش شد که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند، افراد به فاصله دو متر نشسته بودند، دیدار کوتاهی که در آن سه ویژه نامه تخصصی را رونمایی کردیم، برگزار شد و تنها قصد روحیه بخشی بود که با تعداد قلیلی از پرسنل به نمایندگی از کل پرسنل انجام شد و پرسنل مورد تجلیل قرار گرفتند، اما متاسفانه به هیچ یک از این موارد پرداخته نشد و تنها بریدن یک کیک مورد توجه قرار گرفت.

سخنان خال، مدیر عامل بهشت زهرا
 

کیک آبی و فرش قرمز در این تصاویر به وضوح پیداست، اما در میان افرادی که بر سر کیک ۵۰ سالگی بهشت زهرا حاضر شده اند، نه کارگری دیده می‌شود و نه گورکنی و نه غسل دهنده ای!

واکنش مدیر عامل بهشت زهرا به انتشار تصاویر ۵۰ سالگی بهشت زهرا/ مراسم برای تکریم پرسنل بود

تصویر دیگر هم مربوط به عکس دسته جمعی با یادگار یادگار حضرت امام است که اصلا شاهد فاصله حداقل دومتری نیستیم و باید پرسید که از میان کارگران و پرسنلی که در سالن‌های تطهیر قرنطینه بودند، کدامشان در این عکس حاضر بودند.

واکنش مدیر عامل بهشت زهرا به انتشار تصاویر ۵۰ سالگی بهشت زهرا/ مراسم برای تکریم پرسنل بود

خال در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرده که این مراسم برای تکریم از پرسنل زحمتکس بهشت زهرا بوده و این سوال مطرح است که چرا از دیروز تا حالا که عکس بریدن کیک خبرساز شده، یک عکس از تکریم و قدردانی از پرسنل و کارگران بهشت زهرا منتشر نشده است که اگر چنین عکسی بود، شاید مرکز ارتباطات شهرداری تا امروز آن را بر صفحه اول روزنامه همشهری چاپ می‌کرد و یا حداقل در یکی از ده‌ها سایت و رسانه مربوط به خود بازنشر می‌کرد. هر چه باشد خرید تعدادی گوشی موبایل ۱۷ میلیون تومانی برای مرکز ارتباطات شهری باید در این مواقع کارایی خود را نشان دهد و بتواند حداقل یک عکس از صحنه تقدیر کارگران و پرسنل زحمت کش بهشت زهرا بگیرد و آن را در فضای مجازی منتشر کند. کاری که با گذشت یک روز هنوز انجام نشده است.

بیشتر بخوانید

شهردار تهران و سید حسن خمینی در جشن تولد بهشت زهرا (س) + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
برای جایی که عزیزانمان را دفن می کنیم
شما که از مرگ عزیزان مان ارتزاق می کنید حق دارید چشن مرگ بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
توجیهات غیر قابل قبول ،چرا عذر خواهی نمیکنید،؟
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۴:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
رعایت فاصله دو متری بوده یا دو سانتی ؟ دم خروس را لباور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دروغگویی و پر رویی هم حدی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
قبرستون که جشن تولد نمی خاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۹
فاصله ی خود با مردم را رعایت کرده اند !
آخرین اخبار