معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی:

بزودی پرداخت وام ودیعه مسکن اجرایی می‌شود

محمودزاده گفت: عدم پرداخت تسهیلات به مستأجران صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.

وام ودیعه مسکنبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه انتشار خبر تکذیب پرداخت وام ودیعه مسکن از طرف برخی رسانه‌ها اشتباه وکج سلیقگی در اطلاع رسانی بوده است؛ از عملیاتی شدن پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در آینده نزدیک خبر داد.

او با تأکید بر همکاری موثر و مستمر مجلس برای رفع نگرانی‌ها در بخش مسکن، یادآور شد: مجلس یازدهم در حوزه مسکن به طور فعال ورود کرده است که وزارت راه وشهرسازی از این موضوع استقبال می‌کند و در همفکری و مشارکت با نمایندگان محترم مجلس طرح‌های موضوع مسکن امیدواریم مسائل سکونتی مردم سریعتر و راحتر حل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در خصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن، پیشنهاد‌های مختلفی برای پرداخت تسهیلات موثر مطرح شده است، اما در این خصوص نهاد‌های مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهد داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد.
بیشتر بخوانید
وی اظهار امیدواری کرد: به زودی در آینده نزدیک جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمی رسانه‌ها از گمانه‌زنی و ارائه برخی پیشنهاد‌ها به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم نیاز به انسجام و تلاش همگانی همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها است و انتشار اخبار مشوش وکذب، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است.

محمودزاده در پایان با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در بخش اجاره و خرید وساخت واحد‌های مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روز‌های گذشته و پرداخت کمک ودیعه در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد کلیات موضوع پرداخت کمک ودیعه مسکن قبلا تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: برخی رسانه ها روز گذشته خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر کردند که این محتوا، صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلمانی
۱۲:۴۵ ۳۱ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشید برای شهرستانها هم هست از کجا پیگیر بشیم که میدن
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی
۲۲:۴۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
با سلام .. چرا دولت فقط به شهرهای کلان شهر توجه می کند به مستاجران شهر کوچک و متوسط توجهی ندارد مگر تورم در شهرهای کوچک اثر نکرده است و مسکن و اجاره گران نشده است .. خواهشمند است خواسته ما را هم به مسئولین مربوطه برسانید ... با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
این دولت باید ب دلیل کوتاهی در امر ساخت مسکن ک مهمترین عامل گرانی مسکن و اجاره بهای نجومی شده،محاکمه شود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
ای خدا ما اگه داشتیم سود بدیم پولو میزاشتیم رو اجاره میدادیم دست صاحبخانه نداریم ما کشوراسلامی مگا نیستیم مگه دین ما نمیگه سود حرامه پس چرا کسی نیست درکمون کنه.....
Iran (Islamic Republic of)
علی مسجدسلیمان
۲۱:۲۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
کی ضامن داره؟ من یه وام کالا دارم، دربه در دنبال ضامنم، تمام شرایط سخت کردن ولی واسه اختلاس میگن ضامن نمیخواد
United States of America
علی
۲۱:۰۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
با این طرح به ظاهر خوب دبل مستاجر میشیم
Russian Federation
ناشناس
۱۸:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
نظارت ومالیات وساخت قیمت خانه را ارزان میکند
Iran (Islamic Republic of)
george floyd
۱۷:۴۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
تا شما پرداخت کنید ما چقدر باید کنار خیابان بمونیم

به علاوه الان هیچ خونه رهنی یافت نمیشه همه اجاره میخوان اونم اجاره های خیلی خیلی سنگین
آخرین اخبار