جبهه جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام حضور کرد؛

تشکیل "دولت جوانِ جهادی" برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور جدی خواهد داشت.

اعلام تشکیل دولت جوان و جهادی وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا  که در صفحه اینستاگرام خود یک پست انتخاباتی با عنوان "دولت جوانِ جهادی" منتشر کرده بود در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: جبهه جهادگران ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور جدی خواهد داشت.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تاکید کرد: پیرو فرمایش مقام  معظم رهبری که تشکیل دولت جوان و حزب اللهی را علاج مشکلات کشور دانستند، تصمیم داریم در پیرویِ عملی از رهنمودهای معظم له برای تحقق امر ولایت تمام مساعی مجموعه جوانان مومن و جهادگر را به کار ببندیم. 

او افزود: به خواست خداوند و به یاری جوانان مومن، حزب اللهی و جهادگر، برای نجات مدیریت اجرایی کشور از بحران اقتصادی و بیماری اداری، دولت جوانِ جهادی را تشکیل خواهیم داد و ان شاءالله  در سراسر این مسیر خطیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را چراغ راه قرار خواهیم داد. 


بیشتر بخوانید:


عزیزی گفت: حدود ده ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر مانده است؛ در این مدت به مرور زمان برنامه های جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی را با مردم شریف ایران از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی در میان خواهیم گذاشت.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : جبهه جهادگران در حال بررسی سوابق و برنامه های کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری اسلامی دوره سیزدهم بوده و هنوز به مصادیق نرسیده است. وهاب عزیزی از سعید جلیلی، سید پرویز فتاح، محمد باقر قالیباف، محسن هاشمی، پیروز حناچی، محسن رضایی و محمود احمدی نژاد به عنوان کاندیدا هایی یاد کرد که حضورشان می تواند انتخابات را پرشور کند.

او همچنین در خصوص آیت الله سید ابراهیم رئیسی هم اظهار کرد: اگر ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کنند، حتما مورد استقبال و اجماع اصولگرایان و طیف وسیعی از اصلاح طلب ها قرار می گیرند، اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که آقای رئیسی تصمیمی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۹
با جوانان 60 یا70 ساله
آخرین اخبار