جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هوشیاری و مدیریت و هشدارهای مقام معظم رهبری به دست آمده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت:خداوند نعمت‌های فراوانی به انسان داده که اگر قدردان آن‌ها باشیم بر آن نعمت‌ها می‌افزاید، در غیر این صورت انسان غرق شده و مست دنیا و مست قدرت می‌شود، آن وقت به صورتی گرفتار می‌شود که هرگز باورش نمی‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسی که اقرار به جایگاه ولایت کند بداند در دنیا در بهشت است و اگر زیر چتر ولایت باشد در آخرت نیز در بهشت خواهد بود.

حجت الاسلام طیبی فر افزود: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخارمان این است که زیر چتر ولایت به دستورات و منویات ولایت فقیه عمل می‌کنیم.

 سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا  در این مراسم روحانیت را ستارگان درخشان دانست که در تمامی دوران و عرصه‌ها حضور گرم و فعال دارند و افزود: ما شهدای روحانی گرانقدر بسیار زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و خدا را شاکریم که این رفت و آمد‌ها  یک خدمتگذاری در سپاه پاسداران و ایثارگری در راه انقلاب است.

او افزود:  تقوا، ایمان و روحیه شهادت طلبی نقطه عزیمت ما است و اگر این روحیه جهاد با روحیه شهدا عجین شود ما می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین عامل بقای نظام اسلامی بعد از ولایت فقیه نیرو‌های مقتدربسیج هستند گفت: اگر ما در مقابل  هجمه‌های سنگین دشمنان استوار و مستحکم ایستاده‌ایم  در سایه  ایمان به راه ولایت و اطاعت از فرامین ولی فقیه و عمل به توصیه‌های ایشان است.

در پایان مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی به عنوان مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا منصوب و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام کاملی فرد تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.