تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تبریز تا پایان هفته جاری

شهردار تبریز از تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰، پارک باغشمال تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردارتبریز در حاشیه بازدید مدیران شهری و برخی از اعضای شورا از پادگان ارتش، اظهار کرد: محل این پادگان به مساحت ۱۰ هکتار برای احداث پارک باغشمال درنظر گرفته شده و به همین منظور از ماه‌های گذشته، رسیدگی به فضای سبز موجود در آن آغاز و درخت و درختچه‌های جدید هم کاشته شده است.

او  با بیان این‌که برای احداث پیاده رو‌ها و دیگر عملیات عمرانی در این پارک نیاز به تحویل کامل پادگان هستیم، ادامه داد: تا پایان هفته جاری یا حداکثر ظرف یک هفته آینده این پادگان به صورت کامل از ارتش تحویل و عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

او  با بیان این‌که فضا‌های متفاوتی در این پارک درنظر گرفته شده و مکان‌هایی برای نگارگری و ارائه صنایع هنری اختصاص می‌یابد، افزود: از آسایشگاه‌ها و سالن‌های موجود در داخل پادگان نیز برای احداث باغ کتاب، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، استارتاپ‌ها و نیز کودکان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار