بازیکن اردبیلی خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد

سمیه خرمی بازیکن اردبیلی تیم وچان کردستان خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سمیه خرمی بازیکن اردبیلی تیم باشگاه وچان کردستان با به ثمر رساندن ۲۷ گل تا پایان هفته هجدهم، عنوان «خانم گل» مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را به خود اختصاص داد.

در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فصل ۹۹-۹۸، «سمیه خرمی» بازیکن تیم باشگاه وچان کردستان با به ثمر رساندن ۲۷ گل تا پایان هفته هجدهم، عنوان «خانم گل» این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

سمیه خرمی، بازیکن اربیلی لیگ برتر تیم وچان کردستان اظهار داشت در حالی که ۴ هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مانده واعلام پایان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، با ۲۷ گل خانم گل مسابقات لیگ برتر شده‌ام؛ اظهار داشت: برای کسب این موفقیت، سختی‌های زیادی را به جان خریده و هدفم این بوده که ثابت کنم هیچ محدودیتی برای بانوی ایرانی است و بانوان هم مثل آقایان در عرصه‌های ورزشی می‌توانند به موفقیت دست یابند و این موضوع را امسال با خانم گل شدن لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ثابت کردم.

سمیه خرمی گفت: درآمد و قرارداد‌های فوتبالیست‌های بانوان به هیچ وجه قابل قیاس با فوتبالیست‌های آقا نیست و بانوان فوتبالیست ایرانی باعشق وعلاقه و برای سربلندی ایران فوتبال بازی می‌کنند.

او با اشاره به اینکه فوتبال بانوان آنچنان مورد حمایت قرار نگرفته است، افزود: نیاز است حمایت‌های همه جانبه‌ای از فوتبالیست‌های بانوی کشورمان انجام شود تا این فوتبالیست‌ها باانگیزه مضاعف برای منطقه و کشورشان افتخار آفرینی کنند.

بانوی فوتبالیست پارس‌آباد مغان گفت: قرارداد و حقوق‌مان بسیار ناچیز است و عشق و علاقه به فوتبال و افتخارآفرینی برای استان و کشورم انگیزه در من ایجاد کرده است.

او بیان کرد: در استان اردبیل هیئت فوتبال استان اردبیل از من حمایت داشته و همیشه پیگیر اموراتم هستند که ازاین بابت از حمایت‌های رئیس هیات فوتبال استان و نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان اردبیل قدردانی می‌کنم.

بازیکن لیگ برتر تیم وچان کردستان گفت: در حالی که ۴ هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مانده که با ۲۷ گل به عنوان خانم گل مسابقات لیگ برتر قرار گرفته‌ام.

خرمی افزود: ۴ سال است در کردستان توپ میزنم و قبلا هم در استقلال تهران و شهرداری ارومیه و چند تیم دیگر بازی کرده‌ام و از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم.

او گفت: چند بار به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدم و اولویتم این است که بتوانم برای منطقه، استان و کشورمان افتخارآفرینی کنم.

فوتبالیست لیگ برتری استان اردبیل گفت: استان اردبیل باید قدردان من باشد که تنها بازیکن لیگ برتری بانوان این تیم هستم، ولی متاسفانه مسئولان ورزش استان حمایتی از من نداشته و از این بابت بسیار متاسفم چرا که من هدفم آوازه کردن استان اردبیل است، ولی درقبال این امر بی‌مهری‌های زیادی به من شده است.

خرمی تصریح کرد: برای لیگ برتری شدن سختی‌های زیادی را به جان خریدم و هدفم این بوده که ثابت کنم هیچ محدودیتی برای بانوی ایرانی است و بانوان هم مثل آقایان این سرزمین درعرصه‌های ورزشی می‌توانند به موفقیت دست یابند و این موضوع را امسال باخانم گل شدن لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ثابت کردم.

او گفت: نیاز است برای رشد و توسعه فوتبال بانوان در کشور به ویژه استان اردبیل اسپانسر‌های قوی حمایت کنند و زیرساخت‌های لازم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان فراهم شود چرا که فوتبالیست‌های بانوی اردبیل استعداد‌های بالایی دارند.

خانم گل لیگ برتر فوتبال کشور گفت: ازخانواده‌ام و مربی‌هایم که همیشه حامی و پشتیبانم بودند کمال قدردانی و تشکر را دارم و همچنین ازاداره تربیت بدنی پارس آباد که ازمن حمایت کرده قدردانی می‌کنم.

خرمی بیان کرد: باید به بانوان فوتبالیست بها داده شود و حمایت‌های همه جانبه صورت گیرد تا این بانوان بتوانند باانگیزه بالا در عرصه ورزش فعالیت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.