دستگیری سارق خودرو‌های محله تهرانسر حین زاغ زنی

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری یک سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمود مالمیر اظهار کرد: شب ۲۴ تیرماه عوامل گشت کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در یکی از بلوار‌های اصلی این منطقه در حال گشت زنی بودند که به دستگاه خودروی مزدا ۳ سفیدرنگ مشکوک می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه و با استعلامی که از سامانه می‌گیرند متوجه می‌شوند که این خودرو دو شب پیش از محله مهرآباد به سرقت رفته است، اظهار داشت: راننده خودرو که در حال زاغ زدن خودرو‌های پارک شده بود، به محض مشاهده ماموران، سوار خودروی مزدا ۳ شده و قصد فرار را داشت، که عوامل گشت کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران دستور ایست و توقف خودرو را اعلام می‌کنند که سارق بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به مسیر خود ادامه و عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه ماموران کلانتری پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند سارق را که در یکی از چهارراه‌ها پشت چراغ قرمز مانده بود، دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از داخل خود ۵ دستگاه ضبط و باند کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم درکلانتری به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت اموال سرقتی را به صورت اینترنتی در فضای مجازی با قیمت کمتری فروخته است.

سرهنگ مالمیر عنوان کرد: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سارق خودرو‌های جنوب تهران دستگیر شد

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در پیشوا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار