معاون درمان وزیر بهداشت مطرح کرد؛

مدیریت بهینه کرونا در کشور مرهون توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی

قاسم جان بابایی مدیریت بهینه کرونا در کشور را مرهون توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در سفر به شیراز و بازدید از ۲ بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و نمازی به عنوان مراکز درمانی ارائه خدمت به بیماران کرونا مدیریت بهینه کرونا در کشور را مرهون توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی دانست و با یادآوری خدمات دولت در توسعه تخت‌های بیمارستانی اظهار داشت : در شرایط کنونی بیشتر و بهتر می توان به ارزش توسعه تخت‌های بیمارستانی پی برد ، اگر این توسعه زیر ساخت ها نبود ، مدیریت کرونا به این خوبی انجام نمی گرفت.
 

او اظهار داشت: در مقابله با ویروس کرونا افزایش تاب‌آوری سیستم بهداشت و درمان در مدیریت بیماری بسیار حائز اهمیت است.

معاون درمان وزیر بهداشت با حضور در بخش های مختلف بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) با بیماران و تیم های پزشکی گفت و گو و نحوه ارائه خدمت به بیماران را از نزدیک ارزیابی کرد.

جان بابائی همچنین در بازدید از بیمارستان نمازی شیراز که هم اکنون بخشی از این بیمارستان به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص دارد، فرآیندهای ارائه خدمت به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: همه استان ها ساختار مدیریتی آشنا به بیماری کرونا دارند و امکان تشخیص و بهبود شرایط بیماران کرونا در همه استان ها فراهم است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این دو بازدید اضافه کرد : بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) که به صورت کامل به درمان بیماران کرونا اختصاص دارد، از نظر کارکنان، پزشکان عمومی و متخصص و تیم پرستاری، مسلط به کار درمان هستند و به خوبی ارائه خدمت می کنند.

 جان بابائی همچنین در خصوص بازدید از بیمارستان نمازی شیراز  گفت: در بخش های مختلف این بیمارستان به خوبی خدمات در حال ارائه است و در گفت و گو با بیماران و همراهان آنان، نسبت به روند خدمات اعلام رضایت شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت از بررسی موضوعات مربوط به نیروی انسانی، نوبت کاری پزشکان و پرستاران، ویزیت پزشکان، تجهیزات و ملزومات پزشکی، نحوه برخورد با بیماران مبتلا به کرونا و دغدغه های تیم های درمانی در حاشیه این بازدیدها خبر داد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.