در ادامه آتش‌سوزی‌های سریالی در آمریکا،

آتش شمال شرق کالیفرنیا را در برگرفت

وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه‌ای در شمال شرق کالیفرنیا، دو آتش‌نشان را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه انگلیس گاردین، آتش سوزی شدید در یک منطقه روستایی در شمال شرق کالیفرنیا موجب تخلیه منطقه و زخمی شدن دو آتش نشان شد.

مقامات محلی شمال شرقی کالیفرنیا اعلام کردند شدت آتش سوزی در این منطقه به حدی بود، که دو آتش نشان در منطقه لاسن زخمی شدند. این آتش سوزی از روز دوشنبه آغاز شده و چند صد هکتار از مناطق روستایی را در برگرفته است. سخنگوی آتش نشانی ایالتی اعلام کرد دو آتش نشان به بیمارستان منتقل شدند، اما از شدت جراحات و شرایط آن‌ها اطلاعی در دست نیست.

همچنین آتش سوزی بزرگ دیگری در منطقه لاسن بوقوع پیوست که به تخلیه اجباری ساکنان این منطقه انجامید. این آتش سوزی، که از جمعه گذشته شعاع ۲۳ کیلومتر مربع را در برگرفت، نزدیک به ۱۷۰ ساختمان در منطقه لاسن را طعمه حریق کرد. در پی وقوع این آتش سوزی ها، اداره هواشناسی ملی در لاسن، پلومس و سیرا نسبت به افزایش تراکم دود ناشی از آن هشدار داد.

رسانه‌های آمریکا روز گذشته نیز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک منطقه صنعتی در شهر «مانینگتون» ایالت نیوجرسی خبر دادند. مقامات این کشور تاکنون درباره خسارات و تلفات احتمالی این حادثه آماری اعلام نکرده‌اند. آمریکا طی دو هفته اخیر و در فواصل کوتاه، درگیر انفجار‌ها و آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار