چند نکته طلایی برای خرید بلیط هواپیمای ارزانتر

اگر محدودیتی در روز سفرتان ندارید، می توانید بلیط هواپیمای ارزان تری را تهیه کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید بلیط هواپیمای ارزان، از مواردیست که عموم مسافران هواپیما به آن توجه می کنند! بسیاری از افراد سایت های معتبر را چند بار زیر و رو می کنند و یا در فاصله های زمانی مختلف به سایت سر می زنند تا بتوانند بلیط هواپیما خود را با بهترین و ارزانترین قیمت پیدا کنند. اما برای خرید بلیط هواپیما ارزان چه کنیم؟

شاید ندانید که قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف یک هفته متفاوت است! اگر محدودیتی در روز سفرتان ندارید، می توانید بلیط هواپیما ارزان تری را تهیه کنید. تنها کافیست که قیمت بلیط هواپیما را در روزهای مختلف هفته بررسی کنید. عموم سایت های معتبر مانند سفرمی امکان بررسی برنامه پروازی را برای روزهای آینده دارند. عموما وسط هفته قیمت بلیط هواپیما نسبت به روزهای پایانی هفته ارزانتر است.

اگر از مسافران پر و پا قرص هواپیما هستید حتما از قیمت بالای بلیط این وسیله در ایام تعطیل، مخصوصا در نوروز باخبرید! در این ایام نباید انتظار کاهش قیمت بلیط را داشته باشید! اما اگر سفر خود را به گونه ای طراحی کنید که بعد از تعطیلات رسمی باشد، نه تنها می توانید بلیط هواپیما ارزان تری را پیدا کنید بلکه در هزینه های دیگری مانند رزرو هتل نیز صرفه جویی می کنید.

همچنین به ایام مناسبتی نیز توجه کنید. مثلا در ایام شهادت امام رضا و یا ایام مذهبی، عموما به دلیل استقبال بالای مردم برای سفر به مشهد، بلیط هواپیما مشهد گرانتر می شود! اما قیمت بلیط هواپیما و هتل های این شهر در فصل زمستان عموما بسیار ارزان است.

عموم ایرلاین ها در ساعات مختلف روز پرواز دارند. احتمالا شما هم شاهد این موضوع بوده اید که قیمت پرواز یک ایرلاین در ساعات مختلف روز متفاوت است. شما می توانید قیمت ها را بررسی کنید و مناسب ترین زمان را انتخاب کنید.

نکته دیگری که وجود دارد، قیمت های مختلف ایرلاین هاست. خوشبختانه در ایران ایرلاین های مختلفی فعال هستند. با توجه به میزان محبوبیت و عمر ناوگان هوایی هرکدام، قیمت های متفاوتی از سوی این ایرلاین ها ارایه می شود که در هنگام خرید بلیط هواپیما می توانید بررسی کنید.

قبل از سفر حتما میزان بار مجاز پرواز خود را بررسی کنید. اضافه بار همیشه هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند.

پروازهای توقف دار، یکی دیگر از گزینه های ارزانتر شدن بلیط هواپیما است. هرچند که زمان طولانی تر را برای رسیدن به مقصد صرف می کنید اما از نظر قیمتی توجیه پذیر تر است.

چند نکته طلایی برای خرید بلیط هواپیما ارزانتر

همیشه شنیده اید که بلیط چارتر بلیط های ارزانتری هستند، این ادعا تا حدودی درست است اما نه همیشه! زمانی مانند تعطیلات که درخواست ها برای سفر افزایش میابد ما شاهد افزایش قیمت بلیط های چارتری هستیم. پس بهتر است همیشه همه بلیط ها را بررسی کنیم و سپس خرید را انجام دهیم.

چند نکته مهم در خرید بلیط هواپیما ارزان

هرچند که قیمت بلیط هواپیما بسیار اهمیت دارد اما برای داشتن یک سفر ایده ال توجه به موارد دیگر الزامی است!

این روزها که سایت های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل زیاد شده اند، انتخاب یک سایت مناسب که پشتیبانی خوبی از خرید شما ارایه می کند، اهمیت دارد. بنابراین از سایتی خرید کنید که از خدمات پشتیبانی آن اطمینان دارید. سایت سفرمی یکی از سایت های موفق در پشتیبانی از خرید مشتری می باشد. این سایت به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعته از خرید مسافران پشتیبانی می کند.

اگر با قیمت بسیار ارزانی در سایتی مواجه شدید که اختلاف فاحشی با سایر سایت ها دارد، در صورت شناخته نبودن سایت، در خرید خود عجله نکنید و از اعتبار سایت مطمئن شوید.

چند نکته طلایی برای خرید بلیط هواپیما ارزانتر

بسیاری از سایت های معتبر؛ دارای باشگاه مشتریان می باشند که می توانید با عضویت در آنها از جشنواره های تخفیفی آنها استفاده کنید. به عنوان مثال در سایت سفرمی علاوه بر اینکه یک درصد از مبلغ خریدتان به حساب کاربریتان اضافه می شود، امکان استفاده از خدمات تخفیفی شرکای تجاری نیز وجود دارد.

برای خرید از سایت سفرمی می توانید به راحتی به سایت www.safarme.com مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، قطار و هتل نیز ارایه می شود. فراموش نکنید برای استفاده از خدمات باشگاه مشتریان این سایت باید اقدام به ثبت نام کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار