شلوغی دفتر پیشخوان دولت برای انجام برخی امور اداری موجب سردرگمی و انتقاد برخی از رانندگان تاکسی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یکی از رانندگان تاکسی می‌گوید: پیش از این کار‌های اداری از جمله گرفتن مرخصی و تمدید دفترچه در بخش اداری تاکسیرانی سریع انجام می‌شد، اما هم اکنون مجبور به مراجعه به دفتر پیشخوان هستیم که بسیار شلوغ است.

عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: بر اساس قانون اصل ۴۴ برون سپاری، این سازمان موظف است امور اداری خود را به بخش خصوصی واگذارکند و از سال ۹۷ تا کنون ۸۰ درصد از آن برون سپاری شده است.

عرشیان با بیان اینکه روزانه فقط برای کار اداری ۱۰ راننده مراجعه می‌کنند، افزود: هم اکنون برخی از امور اداری به دو دفتر پیشخوان در خیابان منتظری و فلسطین شرقی و شرکت حمل و نقلی بادسان در ولیعصر واگذار شده است و تا پایان امسال همه خدمات برون سپاری می‌شود.

او از تاکسیرانان خواست برای آنکه به شلوغی دفاتر پیشخوان مواجه نشوند به شرکت حمل و نقلی بادسان که سهامداران آن خود رانندگان بازنشسته تاکسی هستند، مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پیش بینی کرد برای رفاه حال رانندگان، یک دفتر پیشخوان دیگر در شما شهر قزوین راه اندازی شود.

به گفته عرشیان، هم اکنون ۱۷ خدمت این سازمان به رانندگان تاکسی هوشمند شده است و از سال آینده هیچ گونه پرونده کاغذی در این سازمان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار