سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

۵۵ واحد اقتصادی استان سمنان مورد ارزیابی قرار گرفتند

علی تشنه دل گفت: ۵۵ واحد اقتصادی استان سمنان برای دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پنجمین همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان سمنان با اشاره به اینکه واحد‌های اقتصادی استان برای دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده بر اساس قیمت مصرف‌کننده، کیفیت، خدمات توزیع و پس از فروش و رضایتمندی مشتریان ارزیابی می‌شوند گفت: ۵۵ واحد اقتصادی استان برای دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده متقاضی شدند که این واحد‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی ارزیاب مورد پایش قرار گرفتند.

او با اشاره به اینکه این واحد‌ها در حوزه تولیدی، صنعتی، صنایع معدنی، دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های مجاز خودرو متقاضی دریافت گواهینامه بودند افزود: ۳۴ واحد تولیدی و خدماتی در استان موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده شدند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه استانداری، اقتصاد و دارایی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از دستگاه‌ها و نهاد‌های ارزیاب در این راستا هستند تصریح کرد: درمجموع ۱۵ واحد تولیدی و اقتصادی مستقر در گرمسار موفق به کسب این گواهینامه شدند.

تشنه دل بابیان اینکه بهبود شرایط کسب‌وکار شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی از مزیت‌های رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است بیان کرد: واحد‌هایی که این گواهینامه را دریافت کردند باید نسبت به ارتقای کیفیت ارائه خدمات خود تلاش مضاعف داشته باشند.

او رونق و ایجاد جهش در تولید را رویکرد اصلی این سازمان برشمرد و گفت: ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی استان سمنان نقش بسزایی در افزایش مصرف‌کنندگان به بازار کالا‌های تولید داخل و درآمدزایی ایفا می‌کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار