شعله‌های آتش ۳۵ نفر از ساکنان یک مجتمع مسکونی را در اهواز محاصره کرد/ همه ساکنان نجات یافتند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز از وقوع آتش سوزی در مجتمع مسکونی ۱۵ واحدی و نجات ۳۵ نفر از ساکنان این مجتمع از میان دود و شعله‌های آتش خبر داد.

شعله‌های آتش ۳۵ نفر از ساکنان یک مجتمع مسکونی را در اهواز محاصره کرد/ همه ساکنان نجات یافتندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه آتش سوزی در ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۲ مرداد ماه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان در یک مجتمع مسکونی ۱۵ واحدی در میدان عامری منطقه کوی ملت اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه عملیات اطفای حریق در ساعت ۱۴ و ۴۹ دقیقه به پایان رسید، اظهار داشت: آتش سوزی در بالکن طبقه همکف که آتلیه عکاسی بوده رخ داد و دود و شعله‌های حریق به کولر‌های طبقات اول تا سوم سرایت کرد.

قنبری بیان کرد: در این عملیات، آتش نشانان به ۲ گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از تجهیزات خاموش کننده وارد ساختمان شده و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و گروه دوم با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به طبقات مختلف ساختمان رفته و پس از جستجو برای خارج کردن افراد گرفتار در میان دود موفق شدند ۳۵ نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری اهواز علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.