ماجرای تخریب یادمان شهدای روستای کاج محمدآباد قم چه بود؟

عده ای معلوم الحال فیلم تخریب یادمان شهدای روستای کاج محمدآباد قم را در فضای مجازی با عنوان تخریب نمادهای ایران در عراق باز نشر دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، انتشار کلیپی در فضای مجازی با ادعای مضحک تخریب نماد‌های مرتبط با ایران در عراق، با تکذیب سریع و همراه با شوخی کاربران ایرانی مواجه شده است.

هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی به خصوص کانال های قم در خصوص تخریب یادمان شهدا در یکی از روستاهای استان منتشر شد.


در این فیلم به نظر می‌رسد که نماد و یادمان ۱۷ شهید روستای کاج محمدآباد در نزدیکی قم که شهیدپرورترین روستای بخش مرکزی استان نیز محسوب می‌شود با بولدوزر تخریب می‌شود و این یادمان برای ساخت یک پروژه عمرانی از بین می‎ رود.

از سویی پس از اعلام استاندار جهت پیگیری این مسئله و تحقیقات اولیه مشخص شد که شورای این روستا برای جابجایی یادمان شهدا و ساخت یک بنای دیگر و همچنین جانمایی یک برج نوری اقدام به این کار کرده است که در بررسی‌های میدانی نیز صحت این امر ثابت شد.

اما همین کلیپ با عنوانی عجیب در فضای مجازی منتشر شد که نشان از عمق درماندگی ابزار‌های رسانه‌ای منافقان و ضد انقلاب در به چالش کشیدن آرمان‌های انقلاب اسلامی در این شرایط حساس ملی و بین‌المللی دارد.

کلیپ  با عنوان تخریب بنا‌های مرتبط با ایران در کشور عراق در شبکه‌های مجازی به خصوص معاند نظام اسلامی در حال انتشار است که اگر کوچکترین دقتی در انتشار کلیپ قبلی صورت گیرد متوجه می‌شویم که یک دروغ بزرگ و خنده‌دار در کار است.

ماجرای تخریب یادمان شهدای روستای کاج محمدآباد قم چه بود؟

منافقان کوچکترین زحمتی به خود نداده و فقط چند جمله را در کنار کلیپ قرار داده‌اند؛ در حالی با کوچکترین دقت مواجه می‌شویم که لوکیشن این فیلم کاملا در یک روستای ایرانی قرار دارد و هیچ نسبتی با کشور عراق ندارد.

نکته جالب این که در دیواره این یادمان جملات فارسی نوشته شده و اصلا معقول نیست که کلمات فارسی در یک کشور عربی مورد استفاده قرار گیرد. از همین روی در کانال‌های مجازی موجی از تمسخر علیه این کلیپ ناشیانه ضد انقلاب به راه افتاده است.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار