با متخلفان زیست محیطی برخورد جدی خواهد شد

دادستان قصرشیرین گفت: رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان به حساب می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  خدرویسی دادستان قصرشیرین بر لزوم دفن بهداشتی و منطبق بر قوانین و مقررات زیست محیطی جهت دفع صحیح و اصولی زباله تأکید کرد.

او افزود: از آنجاییکه مدیریت پسماند موضوع مهمی قلمداد می‌گردد و با سلامت مردم سر وکار دارد مخصوصاً در این ایام که با افزایش و همه گیری ویروس کرونا مواجه هستیم،  رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان به حساب می‌آید.

خدرویسی گفت: در این زمینه با افراد متخلفی که قوانین و مقررات محیط زیستی را نادیده بگیرند مطابق با ضوابط قانونی برخورد قضایی بعمل خواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین در ادامه با بیان اینکه مقابله با عوامل تهدیدکننده سلامت شهروندان، مورد توجه جدی دستگاه قضایی است بیان کرد: جمع آوری و دفن بهداشتی زباله از شاخص‌های مهم توسعه شهری است لذا با توجه به ضرورت حفظ و صیانت از محیط زیست و مناظر طبیعی و ازهمه مهمتر اهمیت سلامت مردم، از مسئولان ذیربط انتظار می‌رود نسبت به این موضوع و مدیریت پسماند حساسیت بیشتری نشان داده و با اتخاذ تدابیر جدی مطابق ضوابط و استاندارد‌های موجود از جمله احداث سایت مدیریت پسماند و تعیین تکلیف مکان دائمی زباله، را در اولویت کار خود قرار دهند.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار