سیف الله پور: ورزشگاه وطنی زیبنده باشگاه نساجی مازندران نیست

مدیر تیم‌های فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت ورزشگاه وطنی قائمشهر انتقاداتی را مطرح کرد.

سیف الله پور: ورزشگاه وطنی زیبنده باشگاه نساجی مازندران نیستایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال گفت: تیم ما بازی با برنامه‌ای برابر استقلال ارائه کرد و اکثر هواداران نساجی از نحوه بازی تیم محبوب خود راضی هستند و اگر داور مهربان‌تر بود، غیر از این نتیجه بدست می‌آمد.

سیف الله پور بیان کرد: زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر یکی از مشکلات تیم نساجی مازندران است و این زمین کیفیت لازم را ندارد. اگر در زمین آسفالت برابر حریفان قرار بگیریم کیفیت بازی ما بهتر است. ما بعد از بازی در این زمین باید ریکاوری درمانی انجام بدهیم. سئوال من این است که استان مازندران مگر غیر از نساجی تیم دیگری دارد و این تیم افتخار این استان نیست؟ به هر حال تیم نساجی مازندران با در اختیار داشتن ۱۰۰ بازیکن بزرگسال و جوان اشتغال زایی کرده است. البته مسئولان ورزش  قائمشهر در مورد تغییر چمن ورزشگاه بی تفاوت هستند و به دنبال این نیستند تا کیفیت چمن را بهبود ببخشند.

ورزشگاه وطنی قائمشهر را در اختیار باشگاه نساجی مازندران بگذارند

او ادامه داد: پیشنهادم این است که ورزشگاه وطنی قائمشهر را در اختیار باشگاه نساجی مازندران بگذارند تا چمن طبیعی را برای این ورزشگاه آماده کنیم. به هر حال این چمن زیبنده و در شان باشگاه نساجی مازندران نیست و هیچ کس هم عکس العملی نشان نمی‌دهد. خواهش می‌کنم مسئولان ورزش استان مازندران زودتر چاره‌ای برای این ورزشگاه در نظر بگیرند و کمتر شعار بدهند و بخش خصوصی را حمایت کنند. به هر حال بازی‌های لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا ۶ ماه تعطیل بود و مسئولان استانی بهترین فرصت را در اختیار داشتند تا چمن طبیعی را جایگزین چمن مصنوعی کنند، اما این کار را انجام ندادند.

سیف الله پور بیان کرد: حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران هم اعلام آمادگی کرده است که اگر ورزشگاه وطنی قائمشهر را در اختیار باشگاه قرار بدهند در آن صورت چمن طبیعی در این ورزشگاه قرار می‌دهد. ما در خارج از خانه خوب بازی می‌کنیم، چون در چمن طبیعی تمرین می‌کنیم، اما تیم ما در چمن مصنوعی بازی خوبی ارائه نمی‌دهد.  

اعتراضی به نحوه قضاوت کرمانشاهی نمی کنیم

او درباره اعتراض باشگاه نساجی مازندران  به داوری بازی تیم خود برابر تیم استقلال گفت: به هر حال کرمانشاهی یکی از داوران خوب کشورمان است و اشتباهاتش در این بازی عمدی نبود. به هر حال سیاست باشگاه نساجی مازندران احترام به جامعه داوری است و اعتراضی به داوری این بازی نمی‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: کمیته استیناف هنوز رای بازی برگزار نشده را صادر نکرده است و ما منتظر رای نهایی هستیم. علاوه بر این برای سفر به مازندران باید پرواز چارتر تهیه کنیم که وضعیتمان مشخص نیست. همچنین هتل‌ها و مجموعه‌های ورزشی در مازندران تعطیل است و باید تدابیری برای این موضوع در نظر بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار