مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی تمدید شد

دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی از تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی تا ۱۲ مرداد خبر داد.

محمدحسین قمری، دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: مهلت ثبت نام در چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی از ۲۱ تیر آغاز شد و قرار بود تا ۳ مرداد به پایان برسد، ولی با توجه به استقبال گسترده داوطلبان این مهلت تا تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مرداد تمدید شد.  

او ادامه داد:  بر اساس آخرین آمار ثبت نامی، تعداد ۶۰ هزار داوطلب در این آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند.  

دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی درباره ظرفیت جذب نیرو در این آزمون بیان کرد: ظرفیت جذب این دوره از آزمون در ابتدا  ۱۸ هزار نفر بود که یک شرکت فولادی ظرفیت خود را افزایش داد که به ۲۴ هزار نفر رسید. البته با یک شرکت خصوصی دیگر هم رایزنی‌هایی انجام شد که اگر این مذاکرات به نتیجه برسد، تعداد ۱۰ هزار نفر هم توسط این شرکت جذب خواهند شد.  

قمری تصریح کرد: متقاضیان ثبت نام در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات آزمون و همچنین دریافت اطلاعات استخدامی شرکت‌های جدید و دانلود دفترچه راهنمای آزمون را از سایت inre.ir دریافت کنند.

او با بیان اینکه آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری در ۳۱ استان کشور و در شهریور برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله اول این آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و مرحله دوم (مصاحبه علمی) به صورت حضوری برگزار می‌شود. البته در حال فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای شرکت‌های هستیم که تا حد امکان بتوانند مصاحبه را هم به صورت آنلاین برگزار کنند.

دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند در ۹ دسته شغلی با ۲۶۴ عنوان در این آزمون با یکدیگر رقابت کنند. شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون سن بالای ۱۵ سال است.

گفتنی است، داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این دوره آزمون  بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند. این دسته‌های شغلی عبارتند از: «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی، فنی و اجرایی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «سلامت»، «بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات».


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار