آئین‌های عزاداری ماه محرم در استان سمنان برگزار می‌شود / وضعیت باثبات استان سمنان در مقابله با کرونا

استاندار سمنان بابیان اینکه آئین‌های عزاداری ماه محرم در استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: کنکور سراسری نیز مطابق با دستور ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندارسمنان  در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه آئین‌های ماه محرم و عزاداری شهادت امام حسین (ع) در استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار مسئولان برگزارکننده این آئین‌ها قرار گیرد.

او بابیان اینکه تبیین روش‌های اجرایی برنامه‌ها و آئین‌های خاص استانی که منجر به تراکم جمعیتی می‌شود در دستور کار استانداران سراسر کشور قرارگرفته است، افزود: افراد صاحب‌نظر به‌ویژه جامعه روحانیون و مشاوران دینی و مذهبی ایده‌های خلاقانه خود را برای برگزاری آئین‌های عزاداری متناسب با شرایط کرونایی ارائه دهند.

استاندار سمنان تصریح کرد: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد تا کنکور سراسری سال جاری در طی چهار روز و در نوبت‌های سه‌ساعته در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شود.

آشناگر با اشاره به تصمیم‌گیری این ستاد در خصوص کالا‌های اهدایی سایر کشور‌ها در موضوع مقابله با کرونا بیان کرد: همکاری لازم برای ترخیص سریع و توزیع کالا توسط مراجع ذی‌صلاح انجام می‌شود.

او با اشاره به وضعیت باثبات استان سمنان در مقوله شیوع کرونا ابراز داشت: با توجه به اینکه استان سمنان در وضعیت هشدار قرار دارد، اما در مقایسه با سایر استان‌ها از وضعیت باثبات‌تری برخوردار هستیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه آمار و نتایج مشاهده‌شده در سطح استان حاکی از همراهی و مساعدت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری است، افزود: همکاری و تعامل مردم برای خروج از این بحران ضروری است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.